Brawo, Greta!

1. Data: 2009-12-05 11:48:48

Temat: Brawo, Greta!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://rzeszow.gazeta.pl/rzeszow/1,34962,7333070,Sad
_popelnil_blad__ze_go_nie_aresztowal.html
No co komu do tego, skoro ona z nim lubi... Przecież inni panowie lubią z
panami, tatowie z córkami (i jak widać vice versa) - potępienie tej miłości
wszak fobią jest, a fe.
:->
--

Ikselka. //swoją drogą to facet jest megaseksowny ;-PPP

2. Data: 2009-12-06 10:19:01

Temat: Re: Brawo, Greta!
Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:
> [...]
> panami, tatowie z córkami (i jak widać vice versa) - potępienie tej miłości

ale pierdaczysz slodko

--
bla

3. Data: 2009-12-06 16:00:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 06 Dec 2009 11:19:01 +0100, gazebo napisał(a):

_popelnil_blad__ze_go_nie_aresztowal.html

> ale pierdaczysz slodko

Dla Ciebie o oczywiście pierdaczenie. Jaki umysł, taki odbiór.
--

Ikselka.

Interpretacja świata
Re: Qui penis aqua turbat?
Ocalić od zapomnienia...
Sanderowi, mojej jedynej usentowej miłości, mojemu niedościgłemu marzeniu, mojej wiecznej tęsknocie...
Re: Do Robakksa