Brawo Hofman !

1. Data: 2015-04-19 19:17:06

Temat: Brawo Hofman !
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hofman: planuję złożyć projekt ustawy ws. przywrócenia kary śmierci

- Będę prosił kolegów z innych partii, żeby podpisali projekt
przywrócenia kary śmierci w Kodeksie karnym. Kandydaci na prezydenta
powinni się odezwać, czy państwo polskie powinno karać bestie, czy nie -
powiedział w "Faktach po Faktach" w TVN24 Adam Hofman, poseł niezrzeszony.

Nawiązał do głośnych zabójstw dzieci, do których doszło w mijającym
tygodniu. W Gdańsku ojciec zabił swoją 5-letnią córkę, w Calais we
Francji Polak porwał, zgwałcił i zabił 9-latkę.

Zarzut i areszt dla mężczyzny podejrzanego o zabójstwo 5-letniej córki
Sąd w Gdańsku... czytaj dalej >>
Będzie projekt ustawy
- Kampania wyborcza kandydatów na prezydenta była w tym tygodniu
strasznie niemrawa. Żaden z nich nie odniósł się do tego, co
bulwersowało ludzi w ostatnich dniach, a przecież bezpieczeństwo jest
hasłem kampanii prezydenta Komorowskiego - powiedział Adam Hofman na
antenie TVN24. - Zmuszę kandydatów, by wypowiedzieli się, czy państwo
powinno surowo karać morderców, czy nie.

Zapowiedział, że złoży w Sejmie projekt ustawy ws. przywrócenia kary
śmierci za wyjątkowo brutalne zabójstwa.

- Kandydaci na prezydenta powinni się odezwać, czy państwo polskie
powinno karać bestie czy nie - podkreślił Hofman.

2. Data: 2015-04-19 19:27:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hofman to morderca, co ciekawe ci katoliccy zbrodniarze non stop chcą kary śmierci (
bezkarne mordowanie rekami państwa), a zaraz wyją, życie jest najświętsze, do jakiś
tam zarodków( ideologia torturowania kobiet). Jak się komuś wydaje to sprzeczne to
tylko mu się wydaje, bo to spójny obraz mordowania i torturowania w imię ideologii.
To są potwory i takim należy się cakowite moralne potępienie i wykluczenie z
cywilizowanego społeczeństwa na każdy etapie.

3. Data: 2015-04-19 19:30:44

Temat: Re: Brawo Hofman !
Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 19:27, glob pisze:
> [...]
To są potwory i takim należy się cakowite moralne potępienie i wykluczenie z
cywilizowanego społeczeństwa na każdy etapie.

Dla Ciebie morderca to jakiś nadczłowiek, który gdy on morduje to w
porządku, a gdy jego chce się zabić to skandal?

4. Data: 2015-04-19 19:49:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

Dla Ciebie morderca to jakiś nadczłowiek, który gdy on morduje to w
porządku, a gdy jego chce się zabić to skandal?

A morderca to nie człowiek, wolno go zamordować?
Kare śmierci popierają osoby które innych chcą mordować, ale pozastać bezkarnymi. To
są dokładnie tacy sami zbrodniarze tylko bardziej tchórzliwi w swoim prymitywiźmie.

5. Data: 2015-04-19 19:54:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 19:49, glob pisze:
> [...]
To są dokładnie tacy sami zbrodniarze tylko bardziej tchórzliwi w swoim

Biedaczek, jaki straszny los że mordując kogoś ryzykuje się własne
życie, lepiej mieć gwarancję że można kogoś zamordować i mnie nic nie
zrobią.
Jeśli morderca to człowiek, to człowiek powinien móc odpowiadać za
własne czyny.

6. Data: 2015-04-19 20:01:45

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony
> [...]

zrobią.
Jeśli morderca to człowiek, to człowiek powinien móc odpowiadać za

A jak różnica jest w tym że on zamordował, a tym że zapieniona dzicz chce jego
zamordować? Jedni drugich warci? No bo ja bym bardziej tej zapienionej dziczy się
bał, gdyż pozostaje na wolności.
Ta kreatura wogóle nie przejmuje się losem tego dziecka, oburzyło to społeczeństwo, a
ten próbuje na tym oburzeniu karierę zrobić, kierując się do najniższych instynktów
tłuszczy wiejskiej.

7. Data: 2015-04-19 20:11:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Apr 2015 19:54:00 +0200, zdumiony napisał(a):

> lepiej mieć gwarancję że można kogoś zamordować i mnie nic nie
> zrobią.

Chciałbyś pracować do końca życia pod przymusem, świątek i piątek, w
kopalni lub czyszcząc kanały, z dzienną racją żywnościową 1200 kcal? - to
najlepszy straszak, a śmierć nim nie jest, śmierć (szybka) to luksus, każdy
takiej pragnie :-|
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

8. Data: 2015-04-19 20:21:30

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-19 o 20:11, Ikselka pisze:

> [...]
> najlepszy straszak, a śmierć nim nie jest, śmierć (szybka) to luksus, każdy

nie za dawno jadlem obiad z nieboszczykiem, albo glosno przezuwalen albo
umarl bezszelestnie, ponoc z zamarzaniem tez jakos szybko idzie, jednak
nie to ja chcialem powiedziec, watpie aby posilki (jeden dziennie w dni
powszednie) wydawane przez osrodki pomocy posiadaly wiecej kalorii

--
gazebo

9. Data: 2015-04-19 20:25:07

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepszy straszak, a śmierć nim nie jest, śmierć (szybka) to luksus, każdy

Rozumujesz po dziewczyńsku ;-)
Wolisz kogoś posłać do piekła niż go po męsku pozbawić życia.

10. Data: 2015-04-19 21:19:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Apr 2015 20:21:30 +0200, gazebo napisał(a):

> [...]
> nie to ja chcialem powiedziec, watpie aby posilki (jeden dziennie w dni
> powszednie) wydawane przez osrodki pomocy posiadaly wiecej kalorii

Ale odpracowywać do końca życia nikt ich nie każe?
:-|

--
[...]

Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Judeofaszyzm
Przekazywanie pozytywnych emocji via zapach potu
O co chodzi w Konwencji?
Noga w drzwiach