Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia

1. Data: 2015-04-18 08:51:16

Temat: Generatory pseudolosowe a Germanwings/WTC9/11 i inne wydarzenia
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://infra.org.pl/nauka/czowiek/274-projekt-global
nej-wiadomoci-zajrze-w-przyszo

http://noosphere.princeton.edu/events/germanwings.cr
ash.html
http://noosphere.princeton.edu/extended.analysis.htm
http://noosphere.princeton.edu/

http://earthdancesandiego.com/globalom.html

2. Data: 2015-04-18 11:00:12

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
news:3c22aa3d-218e-45c1-9ad5-b96ed30a66d2@googlegrou
ps.com...

> http://infra.org.pl/nauka/czowiek/274-projekt-global
nej-wiadomoci-zajrze-w-przyszo

> http://noosphere.princeton.edu/events/germanwings.cr
ash.html
> http://noosphere.princeton.edu/extended.analysis.htm
> http://noosphere.princeton.edu/
>
> http://earthdancesandiego.com/globalom.html

O tym generatorze- i pracy z nim, czytalem u p.Grazyny Fosar- Bludorf.
Skarzyla sie, ze po ogloszeniu wyników- dostawala grozby od ludzi, którzy
byli przekonani, ze "maszyna powinna sluzyc ludzkosci, a nie prywatnym
ludziom". Ciekawe- na pytanie, jak to zrobic- powiedziala, ze praktycznie
kazdy komputer to ma

--

Chiron

3. Data: 2015-04-18 11:16:41

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-18 o 11:00, Chiron pisze:
> [...]
> którzy byli przekonani, ze "maszyna powinna sluzyc ludzkosci, a nie
> prywatnym ludziom". Ciekawe- na pytanie, jak to zrobic- powiedziala, ze

praktycznie kazdy komputer to ma? Chodzi o generator _pseudo_ losowy?

4. Data: 2015-04-18 11:45:03

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisal w wiadomosci

> praktycznie kazdy komputer to ma? Chodzi o generator _pseudo_ losowy?

Tak. Bylem na spotkaniu (zaraz po 9/11) w redakcji "Nieznanego Swiata".
Zapewniala, ze kazdy- i mozna to wykorzystac. Jak? To tajemnica

--

Chiron

5. Data: 2015-04-18 11:51:59

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-18 o 11:45, Chiron pisze:

> Tak. Bylem na spotkaniu (zaraz po 9/11) w redakcji "Nieznanego Swiata".
> Zapewniala, ze kazdy- i mozna to wykorzystac. Jak? To tajemnica

Powinien mieć przynajmniej generator prawdziwie losowy, kwantowy.
A komputery mają tylko pseudolosowe, choćby nie wiem jak się skupiać
wyniku dodawania i mnożenia się nie zmieni ;-)

6. Data: 2015-04-18 13:43:06

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

>Powinien mieć przynajmniej generator prawdziwie losowy, kwantowy.
>A komputery mają tylko pseudolosowe, choćby nie wiem jak się skupiać wyniku
>dodawania i mnożenia się nie zmieni ;-)

Dokładnie zx-80 też miał. Prawdziwie losowy to zupełnie inna bajka.

7. Data: 2015-04-18 13:44:31

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-18 o 13:43, Ghost pisze:
> Dokładnie zx-80 też miał. Prawdziwie losowy to zupełnie inna bajka.

Globalna świadomość nie zadziała na pseudolosowy

8. Data: 2015-04-18 15:55:05

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości

> Powinien mieć przynajmniej generator prawdziwie losowy, kwantowy.
> A komputery mają tylko pseudolosowe, choćby nie wiem jak się skupiać
> wyniku dodawania i mnożenia się nie zmieni ;-)

Czytałem o pseudokwantowym komputerze. Ponoc- kwantowego jeszcze nie ma. Msz
inne informacje?

--

Chiron

9. Data: 2015-04-18 15:59:00

Od: zdumiony <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-18 o 15:55, Chiron pisze:
> Czytałem o pseudokwantowym komputerze. Ponoc- kwantowego jeszcze nie ma.
> Msz inne informacje?

Komputer nie musi być kwantowy, wystarczy generator szumu termicznego
który można podłączyć przez USB. Nowsze procesory Intela mają ponoć
wbudowany taki szybki generator, ale jeszcze chyba w moim i3 nie ma
prawdziwie losowego tylko pseudolosowy.
Losowy szum uzyskuje się też z odczytu klawiatury i myszki, jest to
wolny sposób, bębniąc po klawiaturze można uzyskać do 100 bitów na
sekundę, ale może ten sposób jest lepszy na testowanie wpływu
świadomości na losowość?

10. Data: 2015-04-18 18:15:55

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zdumiony" napisał w wiadomości grup

> [...]

renceopadajom

> [...]
>może ten sposób jest lepszy na testowanie wpływu świadomości na losowość?

Problematyczne te "losowosci". Prawdziwie losowy byłby przypięty do licznika
geigera, plus coś co się samorzutnie rozpada.

Judeofaszyzm
Przekazywanie pozytywnych emocji via zapach potu
O co chodzi w Konwencji?
Noga w drzwiach
Pytanie do kobiet na grupie