Brawo Panie Kaczynski

11. Data: 2004-10-07 22:49:02

Temat: Re: Brawo Panie Kaczynski
Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "budrys" <b...@t...de> napisał w wiadomości
> Wyrażaj się dosłownie i nazywaj rzeczy po imieniu.
> To nie impreza to publiczne pierdolenie, na które Kaczyński
> nie dał zezwolenia. I chwała mu za to.
> Widać że Pan Prezydent stolYcy kąpie się w czystej wodzie,
> a nie w szambie "wolności i swobody", które spłynęło całym swym
> smrodem zachodniego świata do czystego onegdaj kraju o nazwie

Czy byłbyś uprzejmy, jeszcze wyrazić tu swój pogląd na temat
Ks. Jankowskiego z Gdańska oraz Ks. Rydzyka? Nie ukrywam,
że w świetle Twej barwnej twórczości pisarskiej na tej grupie,
intryguje mnie jaka jest Twoja opinia o tych osobach
oraz ich poglądach.

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

12. Data: 2004-10-07 23:17:35

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Mr.FX" <m...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Czy byłbyś uprzejmy, jeszcze wyrazić tu swój pogląd na temat
> Ks. Jankowskiego z Gdańska oraz Ks. Rydzyka?

Wybacz, że nie sprostam zaspokojeniu Twej ciekawości, ale nie
znam tych osób. Jedyne co Ci mogę podpowiedzieć to wycieczkę
do ich parafii i rozmowę z ludźmi stykającymi się z tymi osobami.
Chyba zauważyłeś, że osoby o które pytasz nie mają nic wspólnego
z tym o czym ja piszę.

> Nie ukrywam,
> że w świetle Twej barwnej twórczości pisarskiej na tej grupie,
> intryguje mnie jaka jest Twoja opinia o tych osobach
> oraz ich poglądach.

No to już wiesz.

Mnie natomiast intryguje w świetle Twojej twórczości pisarskiej
na tej grupie - może nie tak barwnej jak moja - opinia o króliku algraf.

budrys
____________

13. Data: 2004-10-07 23:20:10

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"budrys" <b...@t...de> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
>
> Mnie natomiast intryguje w świetle Twojej twórczości pisarskiej
> na tej grupie - może nie tak barwnej jak moja - opinia o króliku algraf.

...............o króliku algrafa.

14. Data: 2004-10-07 23:55:55

Od: "Mr.FX" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> Wybacz, że nie sprostam zaspokojeniu Twej ciekawości, ale nie
> znam tych osób. Jedyne co Ci mogę podpowiedzieć to wycieczkę
> do ich parafii i rozmowę z ludźmi stykającymi się z tymi osobami.

Pomyślałem jedynie, że skoro oceniasz tutaj wielu innych
ludzi, w tym obecnego prezydenta Warszawy - będziesz także
zdolny do oceny tych, również publicznych, osób. Rozumiem,
że Pana Kaczyńskiego znasz znacznie lepiej od ww. ludzi?
Odnośnie Twojej podpowiedzi nt. wycieczki, to jest ona niestety
chybiona, gdyż nie pomoże mi dowiedzieć się, jakie jest Twoje
zdanie na temat tych księży i ich poglądów, które jako Polakowi
gorąco troszczącemu się o losy ojczyzny, są Tobie znane?

> Chyba zauważyłeś, że osoby o które pytasz nie mają nic wspólnego
> z tym o czym ja piszę.

Zauważyłem wręcz przeciwnie.

> No to już wiesz.

Póki co mogę jedynie spekulować, że wstydzisz się wyrazić
swoją opinię na temat tych osób, lub z innego powodu
uchylasz się od odpowiedzi. No ale masz rację.
Już "coś" wiem. Dzięki. :-)

--
Mr.FX [ myryfykysy ]

15. Data: 2004-10-08 04:43:00

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

ale o co w tym wszystkim chodzi? co to jest rekord sexulany swiata? mowia w
telewizji o tym ale ja nie wiem o co w tym chodzi? bedzie jakas komisja z
ksiegi Ginessa, ktora bedzie ten rekord oceniac? nic z tego nie rozumiem :-(

pozdr.
Arek

ps jak by kto wiedzial o co chodzi to niech mi powie

16. Data: 2004-10-08 07:32:56

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "algraf" <a...@i...org.pl> napisał w wiadomości
.
> [...]
> ksiegi Ginessa, ktora bedzie ten rekord oceniac? nic z tego nie rozumiem
:-(

Giness nie prowadzi takiej ewidencji, a to z prostej przyczyny, że nie
rejestruje rekordów które są zbyt niebezpieczne :-D

A na czym to polega ?? na posuwaniu kilku panienek przez kulkuset facetów.
Która więcej "obsłuży" ta wygrywa. Ot po prostu kretyńskie zawody
liberalnej (a może zwyrodniałej) grupy ludzi, na których głupocie inni
robią niezłą kasę.

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

17. Data: 2004-10-08 07:37:40

Od: "Jacek Kruszniewski" <j...@n...proinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mr.FX" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> że w świetle Twej barwnej twórczości pisarskiej na tej grupie,
> intryguje mnie jaka jest Twoja opinia o tych osobach

Może ja odpowiem, bo w sprawie "imprezy" i Kaczyńskiego zgadzam zię z
budrysem.

Ci dwaj księża, robią to samo z katolickiej wiary co ci od zawodów robią z
pojęciem intymności, miłości etc. Tylko nieznaczy to że należy w czambuł
potępiać wszystkich katolików czy wszystkich liberałów.

Gdybym miał władzę w KK to ci dwaj i inni podobni pozamykani byliby w
klasztorach zamkniętych :D

--
Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

18. Data: 2004-10-08 08:57:18

Od: "Wiesław" <w...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Która więcej "obsłuży" ta wygrywa. Ot po prostu kretyńskie zawody
> liberalnej (a może zwyrodniałej) grupy ludzi, na których głupocie inni
> robią niezłą kasę.
A gdzie przeczytałeś że to organizuje "liberalna grupa ludzi"
Ja bym raczej skłaniał się do "zwyrodniała grupy ludzi"
pozdrawiam Wiesław

19. Data: 2004-10-08 09:02:25

Od: "budrys" <b...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Pomyślałem jedynie, że skoro oceniasz tutaj wielu innych
> ludzi,.........

Którzy to są ci "wielu"?

>...... w tym obecnego prezydenta Warszawy - będziesz także
> zdolny do oceny tych, również publicznych, osób.

Czy pochwała decyzji jaką podjął w temacie Pan Prezydent Warszawy
jest próbą oceny osoby samego Prezydenta stolicy?

> Rozumiem,
> że Pana Kaczyńskiego znasz znacznie lepiej od ww. ludzi?

Może Ty rozumiesz.....ja wcale.
Nie znam ani Kaczyńskiego ani tych księży.
Każdy rozumie.....jak umie;-)

> Odnośnie Twojej podpowiedzi nt. wycieczki, to jest ona niestety
> chybiona, gdyż nie pomoże mi dowiedzieć się, jakie jest Twoje
> zdanie na temat tych księży ......

Ubolewam i łączę się z Twoim smutkiem.

>......i ich poglądów, które jako Polakowi
> gorąco troszczącemu się o losy ojczyzny,.....

Bez przesady.

>...... są Tobie znane?

Aaaaa, no popatrz.
Nie wiedziałem że każdy Polak zobowiązany jest znać
Ks. Jankowskiego z Gdańska oraz Ks. Rydzyka no i ich poglądy.

A Ty jako Polak znasz wszystkie osoby publiczne?

> Zauważyłem wręcz przeciwnie.

Przeciwieństwem do zauważenia jest "przeoczenie".

> Póki co mogę jedynie spekulować, że wstydzisz się wyrazić
> swoją opinię na temat tych osób,.......

Czy Ty naprawdę bez spekulacji nie zauważyłeś, że pisałem
nt. decyzji którą cofnął P. Kaczyński?
Chyba się zaspekulowałeś w swej spekulacji.

>..... lub z innego powodu
> uchylasz się od odpowiedzi.

Naprawdę?
A pokaż mi łaskawy Lechu gdzieś Ty dał choć szczyptę odpowiedzi
na moje pytanie:

"Mnie natomiast intryguje w świetle Twojej twórczości pisarskiej
na tej grupie - może nie tak barwnej jak moja - opinia o króliku algrafa."

Odemnie wymagasz - a trochę odpowiedziałem i to szczerej na Twoje
pytanie otrzymałeś - a sam tak brzydko potraktowałeś i mnie i króliczka
algrafa.
Nie bąknąłeś ani jednego słowa.

> No ale masz rację.

Jak zwykle;-)

> Już "coś" wiem. Dzięki. :-)

Drobiazg, nie ma za co.

Nie wyspekulowałeś czasem, że w temacie główny również nic nie bąknąłeć.
To po co wchodziłeś w ten wątek?

Otwórz temat : Ks. Jankowski z Gdańska oraz Ks. Rydzyk i ich poglądy"
a napewno będziesz miał mniej problemów a i spekulować nie będziesz musiał.
Napewno ktoś podzieli się z Tobą tym, co w tej kwestii myśli.

Czy to takie trudne?

> Mr.FX [ myryfykysy ]

Zdrówka spekulancie;-)
budrys
___________

20. Data: 2004-10-08 09:06:16

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego typu zawody to tez element tradycji wywodzacej sie ze starozytnego
Rzymu, do ktorej tak chetnie sie odwolujemy

Leszek

Książki czytane
Stypendium socjalne
Mieszkanie od gminy - warszawa