Brawo, Węgrzy!

71. Data: 2020-04-05 22:39:40

Temat: Re: Brawo, Węgrzy!
Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-04-05 10:05, Kviat wrote:

> [...]
> Czy wypaczeniem jest ochrona pedofilów przez kościół, czy wręcz
> przeciwnie, to wydawanie pedofilów prokuraturze jest wypaczeniem?
> Czy skupowanie ziemi od państwa za złotówkę jest wypaczeniem, czy wręcz
> przeciwnie, kupowanie po cenach rynkowych jest wypaczeniem?
> Czy wypaczeniem jest, gdy klecha twierdzi, że dzieci z in vitro mają
> bruzdy na czole, czy wręcz przeciwnie, wypaczeniem jest klecha, który
> tak nie twierdzi?
>
> Możesz podać po jednym przykładzie wypaczenia i prawidłowego zachowania
> kościoła, żebym wiedział co uważasz za wypaczenie, a co nie?

A Marysia znowu o pierogach...!

https://www.empik.com/szkola-ciemnosci-dodd-bella,p1
236364973,ksiazka-p

Szkoła ciemności. Wstrząsające świadectwo działaczki Komunistycznej
Partii USA.
(okładka miękka) :)))

Bella Dodd, urodzona w 1904 roku we włoskim Picerno jako Maria Assunta
Isabella Visono, pięć lat później wyjechała z rodziną do USA, gdzie
pozostała do śmierci w 1969 roku. W latach 30. i 40. XX wieku była jedną
z najbardziej wpływowych osób w Komunistycznej Partii Stanów
Zjednoczonych. Dobrze wykształcona nauczycielka, filozof i prawnik
związała się z komunistami, jak sama przyznawała, z powodów ideowych.
Przez długie lata naiwnie wierzyła, że jej partia walczy z faszystami o
pokój i szczęście ludzkości. Bella zabiegała o poprawę warunków pracy i
godne wynagrodzenie dla nauczycieli. Była szefową Związku Zawodowego
Nauczycieli.

Ostatecznie została wyrzucona z partii komunistycznej w 1949 roku.
Wkrótce, dzięki abp. Nowego Yorku Fultonowi Sheenowi, nawróciła się na
katolicyzm, przyjmując sakrament Chrztu św. w dniu 7 kwietnia 1952 roku.
Jej zeznania przed Komisją do spraw Działalności Antyamerykańskiej są
ważnym źródłem w badaniu dziejów komunistycznej konspiracji na świecie.

W 1953 roku, zeznając pod przysięgą w amerykańskim Senacie przed Komisją
Śledczą ds. Działalności Antyamerykańskiej, stwierdziła między innymi:
,,W latach trzydziestych wprowadziliśmy tysiąc stu mężczyzn do
kapłaństwa, aby zniszczyć Kościół od wewnątrz. Chodziło o to, aby ci
ludzie zostali wyświęceni, a następnie wspięli się po drabinie wpływów i
władzy jako prałaci i biskupi". Wśród nich mieli być m.in.
homoseksualiści. Bella Dodd twierdziła, że to pomysł Stalina, który sam
w młodości był prawosławnym seminarzystą i zdawał sobie sprawę, jaką
rolę odgrywa Kościół w życiu publicznym. To on nakazał sięgać po ludzi
bez wiary i moralności, by - zgodnie z zasadami sztuki wojny Sun Tsy -
rozkładać społeczeństwo wroga od wewnątrz.

Ta książka to opowieść Belli Dodd o jej niezwykłym życiu, o dążeniu do
prawdy i wolności poprzez manowce kłamstwa i zniewolenia. To świadectwo
tego, czym był i czym nadal jest komunizm, przybierający obecnie
rozmaite twarze, ale mający wciąż te same, destrukcyjne dla człowieka i
ludzkości zamiary.

Powyższy opis pochodzi od wydawcy.