Żołnierze, lekarze, pielęgniarki.

1. Data: 2020-03-29 23:03:32

Temat: Żołnierze, lekarze, pielęgniarki.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy płacz żołnierza, że zamiast ćwiczyć na strzelnicy, nagle musi iść na
wojnę, przyjmiesz z takim samym zrozumieniem, jak lament służby zdrowia,
zaskoczonej, że epidemia zmusza do maksymalnego poświęcenia i pracy w
skrajnym stresie?
Jak to się stało, że ludzie nie wiedzą, co ich czeka w zawodach, które SAMI
WYBRALI?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-30 09:48:54

Temat: Re: Żołnierze, lekarze, pielęgniarki.
Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 29 Mar 2020 21:03:32 GMT, XL napisał(a):

> [...]
> skrajnym stresie?
> Jak to się stało, że ludzie nie wiedzą, co ich czeka w zawodach, które SAMI

Problem w tym, że dostali google i kazano im wejść do okopów
celem podziwiania grzybów...

3. Data: 2020-03-30 17:21:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29/03/2020 o 22:03, XL pisze:
> [...]
> skrajnym stresie?
> Jak to się stało, że ludzie nie wiedzą, co ich czeka w zawodach, które SAMI

o kurwa, pierwszy raz sie z toba zgadzam, ja pierdole, wojna bedzie

--
gazebo

4. Data: 2020-03-30 18:06:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

dantes <d...@q...com> wrote:

> Problem w tym, że dostali google i kazano im wejść do okopów
> celem podziwiania grzybów...

Chyba tak. Przy wyborze zawodu.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony: