Brawo, Węgrzy!

1. Data: 2020-03-30 18:13:24

Temat: Brawo, Węgrzy!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wycie opozycji na Węgrzech - parlament upoważnił Orbana do rządzenia
dekretami. Brawo, Węgrzy :-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2020-03-30 20:55:15

Temat: Re: Brawo, Węgrzy!
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 18:13, XL pisze:
> Wycie opozycji na Węgrzech - parlament upoważnił Orbana do rządzenia
> dekretami. Brawo, Węgrzy :-)

Jeśli ktoś jest zwolennikiem faszyzmu, to się cieszy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2020-03-31 00:41:51

Od: Izaura <d...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-03-30 20:55, Kviat wrote:

> Jeśli ktoś jest zwolennikiem faszyzmu, to się cieszy.

//czy ty nie rozumiesz, ze swiat juz inny jest...?

4. Data: 2020-03-31 11:17:48

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Izaura <d...@d...net> wrote:

> //czy ty nie rozumiesz, ze swiat juz inny jest...?

I stary se ne vrati... Ja już teraz za nim tęsknię okropnie. Nie siedzę w
domu, o nie - na wsi mieszkam - mam przy domu połać ziemi, przestrzeń (pola
i lasy) wokoło na spacery. Tylko co z tego, co z tego, kiedy jestem istotą
stadną?! Chcę iść na ciastko z psiapsiółkami, z którymi teraz tylko
konferencyjnie na whatsappie. Chcę kiecki z nimi poprzymierzać w ulubionym
butiku. Chcę znowu przerzucić tony ubrań w TKMaxx aby znaleźć kolejne
perełki za ułamek butikowej ceny. Chcę z mężem na koncert w filharmonii, na
kolacyjkę w ulubionej knajpie!...
http://teksty.org/maryla-rodowicz,to-se-ne-vrati,tek
st-piosenki

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2020-03-31 12:54:00

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 30.03.2020 o 18:13, XL pisze:
> Wycie opozycji na Węgrzech - parlament upoważnił Orbana do rządzenia
> dekretami. Brawo, Węgrzy :-)

Nie wiem jak na Węgrzech, ale u nas to przecie żadna zmiana, - kilka
rządzi dekretami od 89roku.

6. Data: 2020-03-31 12:59:24

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2020 o 11:17, XL pisze:

> [...]
> butiku. Chcę znowu przerzucić tony ubrań w TKMaxx aby znaleźć kolejne
> perełki za ułamek butikowej ceny. Chcę z mężem na koncert w filharmonii, na

I dlatego masz takie poglądy jakie masz, bo bardzo nie chcesz robić tego
co napisałaś wyżej?
Bo przecież wiesz co to jest faszyzm i jak się kończy.

Wiesz też, że sporo ludzi którzy popierali faszyzm mocno się zdziwiło,
gdy faszyści po nich przyszli, bo okazało się, że nie spełniają jakiegoś
faszystowskiego kryterium. Chcieli chodzić na spacery, kiecki
przymierzać, tak sobie faszyzm wyobrażali. A tu bęc... Mieli krzywe
nosy, nie ten odcień skóry, albo przodka w pierdyliardowym pokoleniu
wcześniej, który miał pecha nieprawomyślnie się urodzić, czy cokolwiek
innego...
Nigdy nie wiadomo, co takie debile wymyślą, więc nikt nie jest bezpieczny.
Możesz się tego dowiedzieć z podręczników historii.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2020-03-31 15:01:10

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nigdy nie wiadomo, co takie debile wymyślą, więc nikt nie jest bezpieczny.
> Możesz się tego dowiedzieć z podręczników historii.

Okaze sie, ze butiki upanstwowia, knajpy zmienia w zaklady
gastronomiczne, w filharmonii beda tylko akademie ku czci i wystepy
"Zenka", a na spacery po Sniezce bedzie trzeba przepustke.

https://www.youtube.com/watch?v=VuUb4RCQGuY (prof. Leder wyjasnia)

https://youtu.be/80Vva4Cd0wc (prof. Dudek marzy)

--
Wodan akbar und Alaaf Aleikum!

/\_/\
( o o )
==_Y_==
`-'

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

https://pokazywarka.pl/ibq71l/
????????????????
,,Polacy wyjątkowo wręcz chcieliby być lubiani, a przede wszystkim
doceniani od bieguna po biegun. Jesteśmy wszakże przedmurzem, pierwsi
stawiliśmy czoło, urodziliśmy papieża, zwyciężyliśmy komunizm i
wynaleźli lampę naftową. Poza tym Polakami byli między innymi:
Apollinaire, Batory, Chopin, Conrad, Kopernik, Matka Boska czy Wit
Stwosz. Obiektywnie więc od świata nam się należy, a jak nie, to
antypolonizm" (Ludwik Stomma)

8. Data: 2020-03-31 15:07:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sylvio Balconetti <s...@i...invalid>

> Okaze sie, ze butiki upanstwowia, knajpy zmienia w zaklady
> gastronomiczne, w filharmonii beda tylko akademie ku czci i wystepy

Co to się staremu komuchowi marzy...
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2020-03-31 15:25:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 31.03.2020 o 15:01, Sylvio Balconetti pisze:

> Okaze sie, ze butiki upanstwowia, knajpy zmienia w zaklady
> gastronomiczne, w filharmonii beda tylko akademie ku czci i wystepy
> "Zenka", a na spacery po Sniezce bedzie trzeba przepustke.

Bo takim jak XL wydaje się, że to akurat ona będzie miała przepustkę,
albo że akurat ona będzie wśród tych, którzy będą je wydawać.
Wielu się rozczarowało jak już Hitler doszedł do władzy, że dostali
przepustkę, ale nie taką o jakiej marzyli. Ktoś, kto ma zapędy
dyktatorskie właśnie na takich baranów liczy najbardziej.

Pozdrawiam
Piotr

10. Data: 2020-03-31 16:31:49

Od: Sylvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.03.20 um 15:25 schrieb Kviat:

> [...]
> przepustkę, ale nie taką o jakiej marzyli. Ktoś, kto ma zapędy
> dyktatorskie właśnie na takich baranów liczy najbardziej.

Wlasnie jest odpowiedz z Komisji Europejskiej.

https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/d
e/statement_20_567

https://ec.europa.eu/germany/news/20200331-grundwert
e-auch-bei-notmassnahmen-coronakrise_de

A w "Spieglu" sekretarz generalny SPD domaga sie reakcji z Brukseli na
ostatnie wydarzenia w Budapeszcie (specjalne pelnomocnictwa dla Orbana)
i w Warszawie (koronawybory prezydenckie).
Beda karac czy wyrzucac?

--

Żołnierze, lekarze, pielęgniarki.
Pójdziemy na wybory :-)