Brązowy osad na ustach po porannym przebudzeniu

1. Data: 2008-12-10 19:48:25

Temat: Brązowy osad na ustach po porannym przebudzeniu
Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam pytanie odnośnie takiej przypadłości otóż mój znajomy ma problem tzn.
z rana gdy się budzi ma na ustach coś w rodzaju brązowego osadu na ustach.
Coś jakby ślina z czymś brązowym.Czy ktoś spotkał sie z taką przypadłością
lub ma pojęcie czym może to być spowodowane????
Dzięki za ewentualne odpowiedzi.
LL

2. Data: 2008-12-10 21:10:06

Od: OneiroO <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

LL pisze:
> [...]
> ustach. Coś jakby ślina z czymś brązowym.Czy ktoś spotkał sie z taką
> przypadłością lub ma pojęcie czym może to być spowodowane????

krew. Pewnie w nocy krwawi z zębów

3. Data: 2008-12-10 21:58:28

Od: Livia <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO pisze:

> krew. Pewnie w nocy krwawi z zębów

I z paznokci. Nie zapominaj o paznokciach.

L.

4. Data: 2008-12-10 22:23:02

Od: LL <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 10-12-2008 o 21:58:28 Livia <p...@p...onet.pl> napisał(a):

> I z paznokci. Nie zapominaj o paznokciach.
>
> L.

Zęby faktycznie ale czemu paznokcie????Czy to jakaś odpowiedź w formie
żartu?????

LL

5. Data: 2008-12-10 22:40:25

Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

OneiroO pisze:

> krew. Pewnie w nocy krwawi z zębów

Albo to wampir i podjada przez sen...

BP,NMSP ;)

A poważniej: z dziąseł, jeśli już - ale z drugiej strony to i za dnia
chyba powinien coś zauważyć...

gdzie leczyć raka wątroby
Duphaston podczas krwawienia ..
Hashimoto a PCOS