BuerLecithin - przeterminowany?

1. Data: 2003-06-19 04:09:20

Temat: BuerLecithin - przeterminowany?
Od: Michał <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakiegos czasu stal u mnie w ciemnej szafce płyn wzmacniajacy Vita
BuerLecithin. Obecnie sprawdzilem date waznosci i jest 08/2002. Czy
preparat nadaje sie jednak do spozycia? Czy lepiej wyrzucic?

Michał

2. Data: 2003-06-19 05:52:18

Temat: Re: BuerLecithin - przeterminowany?
Od: "Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michał" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> BuerLecithin. Obecnie sprawdzilem date waznosci i jest 08/2002. Czy
> preparat nadaje sie jednak do spozycia? Czy lepiej wyrzucic?

Każdy lek po przekroczeniu terminu ważności powinien znależć się na
śmietniku, bo tam jego prawowite miejsce....
Jola

3. Data: 2003-06-19 14:54:02

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> BuerLecithin. Obecnie sprawdzilem date waznosci i jest 08/2002. Czy
> preparat nadaje sie jednak do spozycia? Czy lepiej wyrzucic?

dolac troche spirta i bedzie mogl stac jeszcze ze sto lat jak najlepsza
szkocka. :)

zaspol zatokowo oskrzelowy - czym to sie leczy?
Prosze o pomoc!!!!!!!Co to może być?!?!?!?!
gdzie zaszczepic sie mozna p/wsciekliznie.
Centrum Onkologiiw W-wie
Prawdopodobienstwo ciazy c.d.