Bukszpany - do Basi i nie tylko :)

1. Data: 2005-08-19 13:18:50

Temat: Bukszpany - do Basi i nie tylko :)
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bukszpany chyba sie ukorzeniły, bo ładnie wyglądają. Myślę,
że lepiej im zrobi zimowanie już u Ciebie niż samotne, bez
podlewania w doniczkach u mnie na wsi. Napisz ile ich chcesz
i podrzuć adres na priv. Jeżeli jakieś zostaną z przyjemnością
oddam innym chetnym. Wysylać będę w drugiej połowie września,
przed powrotem do Warszawy.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

2. Data: 2005-08-29 13:13:35

Temat: Re: Bukszpany - do Basi i nie tylko :)
Od: Gamon' <robaczyfka_M@LPA_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

A czy bukszpany mozna hodowac na balkonie? Jak przetrzymuja zime?

Pozdrawiam,
robal.

3. Data: 2005-08-29 20:10:58

Od: "Krzysztof L" <l...@w...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy można przesadzić bukszpan i jak się do tego zabrać? Mam parę krzaków
na swieżo kupionej działce i chciałbym je przenieść na inne stanowiska ....,
a może również podpowiecie mi jak się wziąć za przesadzenie tuji...

4. Data: 2005-08-29 23:01:02

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a może również podpowiecie mi jak się wziąć za przesadzenie tuji...
> Pozdrawiam

Nie wiem.

Pozdrawia szczerze boletus

5. Data: 2005-08-30 11:45:52

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gamon' napisał(a):
> Czesc!
>
> A czy bukszpany mozna hodowac na balkonie? Jak przetrzymuja zime?
>
> Pozdrawiam,
> robal.
Ja mam bukszpany od kilku lat rosnące w pojemnikach na tarasie. Na zimę
opatulam je świerkowymi gałązkami i roślinki czują się szczęśliwe.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)

6. Data: 2005-08-30 11:49:03

Od: "Anna B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof L napisał(a):
> [...]
> na swieżo kupionej działce i chciałbym je przenieść na inne stanowiska ....,
> a może również podpowiecie mi jak się wziąć za przesadzenie tuji...

Pewnie fachowcy mnie tu zaraz pogonią, ale ja przesadzałam bukszpany o
każdej porze roku. Oprócz zimy, rzecz jasna. ;) Przy przesadzaniu
traktuję je normalnie,jak wszystkie przesadzane rośliny (zachowanie
bryły korzeniowej, podlewanie przed i po sadzeniu, osłanianie przed
silnym słońcem tuż po posadzeniu). Wg mojej oceny bukszpan to bardzo
wytrzymała roślinka.

--
Pozdrawiam!
Anna B. (Ziemia Lubuska)