Bul brzucha

1. Data: 2004-02-23 20:54:56

Temat: Bul brzucha
Od: "jajo84" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj rano jak sie obudzilem o 5 strasznie bolał mnie brzuch (mialem
uczucie jak bym miał wymiotować),ale ubrałem i pojechalem na praktyki lecz
po przejachaniu 2 przystanków musiałem wybiec z tranwaju i zwymiotowac,
wrocilem do domu i polozylem sie spac .Ten stan utrzymoje sie do teraz mam
goraczke 38 jestem strasznie senny i słaby.Boli mnie po lewej stronie
brzucha.Wczesniej widziałem krew w kale. Co to moze byc ???

Do lekarza ide dopiero jutro o 15

z gory wielkie dzieki za pomoc