działanie Citroseptu?

1. Data: 2004-02-23 19:07:43

Temat: działanie Citroseptu?
Od: "Basia" <B...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich serdecznie!

Od jakichś 17 dni używam Citroseptu (w ilości zalecanej jako "kuracja
profilaktyczna").
Kupiłam go z podejrzeniem, że coś we mnie "siedzi" niedobrego. Tzn. od czasu
do czasu troche żle się czułam. Badania krwi, moczu i kału, oraz USG nic nie
wykazały.

No i tu moje pytanie:
Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał bliższy kontakt z tym preparatem?
Jakie efekty?
Acha, od piatku mam lekkie doleglowości żołądkowe. Czu może to być
wspomniana w ulotce tzw. reakcja Herxheimera?

Prosze o odpowiedź osoby którym wyciąg z pestek grejpfruta wyrażnie pomógł,
jak również te, które takiego działania nie zauważyły. Czy rzeczywiście
wzrosła Wam odpornośc, poprawilo się to i owo? Pozbyliście się czegoś?

Pozdrawiam,
Basia (27 lat)

2. Data: 2004-02-23 19:07:58

Temat: Re: działanie Citroseptu?
Od: "Urko" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <B...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jak również te, które takiego działania nie zauważyły. Czy rzeczywiście
> wzrosła Wam odpornośc, poprawilo się to i owo? Pozbyliście się czegoś?

znam i stosuje Citrosept od ok 5 lat, głównie jako lek na stany grypowe,
powiem tak: nigdy nic mi nei pomogło jak już grypa mnei złapała, obojętnie
co
brałem (w tym anybiotyki) zawsze przeszedłem swoje. Ale jeśli wezmę na samym
początku
3x dziennie przez 2-3 dni po 30 kropelek po udaje mi się uciec grypie.

Dolegliwości żołądkowe ... hehe no cóż na niektórych działa mocniej :)))
A! citroisept popija również już teraz 10 letnia córa i ... pomaga.
--
Urko
GG 1521634

3. Data: 2004-02-23 19:09:32

Temat: [OT]Re: działanie Citroseptu?
Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia" <B...@b...pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał bliższy kontakt z tym preparatem?
> Jakie efekty?

MSPANC - Robert.... to chyba pytanie do ciebie, he he
:))))))))))))
--
Jola
Nakarm głodne dziecko

4. Data: 2004-02-23 19:17:55

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów miał bliższy kontakt z tym
> preparatem? Jakie efekty?

Preparat dobry jest na grype jako zapobiegawczy srodek, oraz rowniez jak
juz nas grypa dopadnie jako lek ktory pomaga nawet. Przyspiesza przemiane
materi. Ogolnie preparat b.dobry, cena troche droga jak sie nie myle (dawo
tego nie bralem)

5. Data: 2004-02-29 14:25:37

Temat: Re: [OT] działanie Citroseptu?
Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Urko <a...@N...pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<c1dj6g$mge$1@nemesis.news.tpi.pl> datowanej pon 23. lutego 2004 20:07:

> [...]
> co
> brałem (w tym anybiotyki) zawsze przeszedłem swoje.

Akurat to, że antybiotyki nie pomogły na wirusową, jak by nie było, grypę -
nie dziwi mnie wcale.

Pozdrawiam,
[nie-lekarz]
Woo.

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

co potrzebne aby zlozyc podanie....
bulimia i anoreksja
Malaria