Bule pod pachami - znowu jakieś dolegliwości już nie mogę :(

1. Data: 2004-03-13 23:46:38

Temat: Bule pod pachami - znowu jakieś dolegliwości już nie mogę :(
Od: "m40a1" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jestem mężczyzną w wieku 22 lata

Oto moja historia choroby:

W kwietniu 2000r byłem operowany na raka jądra ( prawego ) 2 stopień
zaawansowania.

Od połowy maja do końca lipca 2000r chodziłem na chemioterapię.

Wszelkie objawy chorobowe ustąpiły. Pozostała nerwica przed powrotem choroby
:( I badania kontrolne co jakiś czas ( Instytut Onkologii w Warszawie -
ostatnia wizyta w październiku 2003, następna końcem kwietnia 2004 )

W grudniu 2003r zaczął boleć mnie prawy sutek pojawiło się bolesne przy
nacisku obrzmienie, niby nic, ale po 2 miesiącach zacząłem się niepokoić. W
lutym 2004 zrobiłem USG - nic nie wykazało węzły chłonne OK, ale lekarz
zalecił profilaktycznie biopsję sutka. Udałem się więc do onkologa, który
optymistycznie nastawił mnie do życia i powiedział że w moim wieku taki
sutek to normalne (dojrzewanie) i powinno ustąpić po około 6 miesiącach.
Biopsje odradził. Mamy marzec, 10 dni temu byłem na USG jamy brzusznej i
jądra - wszystko OK.

I po trzech dniach od USG pojawiły się bule pod pachami, sutek już mniej
mnie boli ale i tak jest jeszcze powiększony. Bule nie ustępują po prawej
stronie są silniejsze niż po lewej. W prawej wyczuwam tak jakby powiększony
węzeł chłonny ( nie wiem czy on już taki był czy nie ) nie jest on bolesny.

Nie wiem co to może być nie byłem jeszcze z tym u lekarz, ponieważ dopiero
co składałem mu wizytę :(

Nie wiem czy to ma jakiś związek, ostatnio przeżywałem duży stres
spowodowany obawą o zdrowie oraz nauką ( sesja zimowa ) Nie wiem co mam już
robić ręce człowiekowi opadają przed chorobą byłem normalnym człowiekiem, a
teraz co ból to stres i chodzenie po lekarzach, niepewność jutra. Jeszcze te
ostatnie dolegliwości, psychika mi już siada :(

Pozdrawiam

M60