Bulgocze mi pod mostkiem?!

1. Data: 2005-06-11 14:06:52

Temat: Bulgocze mi pod mostkiem?!
Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od kilku dni mam coś takiego, że co kilkanaście minut coś mi... bulgocze
pod żebrami, na wysokości mostka, ale po lewej stronie ciała, tak mniej
więcej w połowie odległości między mostkiem a bokiem tułowia. Pod
żebrami. Mam nieodparte skojarzenie z pracą pompy hydraulicznej w moim
Citroenie ;) - takie kilkusekundowe *prrrrrrrrrrrrrrrrrrrr*. Nie boli,
poza tym pierdzeniem nie mam żadnych nietypowych objawów.

Co to do cholery jest? Serce? Płuco? Układ pokarmowy? Stawiałbym na
jakieś gazy w jelicie, ale dlaczego pierdzi w taki powtarzalny sposób w
tym samym miejscu?
--
Samotnik

2. Data: 2005-06-11 21:53:50

Temat: Re: Bulgocze mi pod mostkiem?!
Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

najpewniej jelito, spokojnie.. a jesli chcesz sie dowiedziec na pewno, zrob
RTg z barytem, czy nie masz przepukliny przepony :)

3. Data: 2005-06-12 05:51:41

Od: Josef Morko <j...@x...org> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jun 2005 14:06:52 +0000, Samotnik wrote:

> [...]
>
> Co to do cholery jest? Serce? Płuco? Układ pokarmowy? Stawiałbym na
> jakieś gazy w jelicie, ale dlaczego pierdzi w taki powtarzalny sposób w

Czolem!

Jedno moge Ci tylko poradzic - lekarz musi przylozyc Ci do ciala
sluchawke lekarska i posluchac.

Pozdrowienia!

Waldek

FELCZER - czy ten zawod nadal funkcjonuje? Gdzie sie ksztalcic?
badanie FSH
badanie FSH
Kleszcze - szczepienie - syberia
można dostać gangreny z siniaka ?