Ksiazka z neurologi poszukiwana

1. Data: 2005-06-11 14:26:28

Temat: Ksiazka z neurologi poszukiwana
Od: "mirek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

hejka

Poszukuje jakiejs ksiazki z przystepnie opisana anatomia mozgu.
Moze ktos zna takowa. Ewentualnie moze znacie jakas ksiegarnie medyczna w
katowicach.

pozdrawiam
mirek

2. Data: 2005-06-11 14:42:20

Temat: Re: Ksiazka z neurologi poszukiwana
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 11 Jun 2005 16:26:28 +0200, mirek wrote:

> Poszukuje jakiejs ksiazki z przystepnie opisana anatomia mozgu.

To potrzebujesz książki z anatomii, nie neurologii.

> Moze ktos zna takowa. Ewentualnie moze znacie jakas ksiegarnie medyczna w
> katowicach.

Wszystko zależy od tego do czego Ci potrzebna taka książka.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

3. Data: 2005-06-11 17:19:00

Od: "mirek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To potrzebujesz książki z anatomii, nie neurologii.

> Wszystko zależy od tego do czego Ci potrzebna taka książka.

pisze prace magisterska: "Internetowy atlas struktur antomicznych ukladu
nerwowego"
i wlasnie do tego mi ta ksiazka potrzebna

4. Data: 2005-06-12 12:32:17

Od: "Marcin Ciesielski" <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> Poszukuje jakiejs ksiazki z przystepnie opisana anatomia mozgu.

Przystępnie opisana jest na przykład w "Neuroanatomii czynnościowej i
klinicznej" Olgierda Narkiewicza i Janusza Morysia
(--> http://www.pzwl.pl/ksiegarnia.php?view=ksiazka&id=33
6), ale to dość
cienka książeczka (ok. 350 stron). Sporo informacji można wyciągnąć z
typowych podręczników neurobiologii, takich jak "Neurobiologia" Gary'ego
Matthewsa czy "Krótkie wykłady - neurobiologia" Alana Longstaffa - zwłaszcza
o układach czynnościowych. Poza tym: "Anatomia czynnościowa ośrodkowego
układu nerwowego" Bogusława Gołąba
(http://www.pzwl.pl/ksiegarnia.php?view=ksiazka&id=5
81) i oczywiście
"Anatomia człowieka. Tom IV" Adama Bochenka i Michała Reichera
(http://www.pzwl.pl/ksiegarnia.php?view=ksiazka&id=3
26) .

Marcin Ciesielski

Bulgocze mi pod mostkiem?!
FELCZER - czy ten zawod nadal funkcjonuje? Gdzie sie ksztalcic?
badanie FSH
badanie FSH
Kleszcze - szczepienie - syberia