Bunt grupy Wagnera przeciw wojnie na Ukrainie - czyli jak diadia Wołodia...

1. Data: 2023-06-24 16:25:34

Temat: Bunt grupy Wagnera przeciw wojnie na Ukrainie - czyli jak diadia Wołodia...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

... wybrnie wobec Rosjan i świata (no, powiedzmy sobie tu szczerze, że raczej wobec
Rosjan - tych w kraju i tych wysyłanycb na mięso armatnie bez przygotowania i
wyposażenia oraz sensu), aby wreszcie zakończyć ten niespodzianie przedłużający się
blamaż Rosji na Ukrainie?
No jak to ,,jak"? Zwyczajnie. Metodą ,,na oszukanego". Powie ,,ZOSTAŁEM OSZUKANY"! Z
hukiem bębnów ,,osądzi" i straci paru ,,winnych" oligarchów i wojskowych (pewnie i
sam Szojgu pójdzie na tapetę), a bezkrytycznie posłuszni Rosjanie mu w sekundzie
uwierzą - jak to w sowieckim łagrze drzewiej bywało.

Skąd wiem? Z historii i z logiki. A Ukraińcy wszelką otrzymaną broń i pomoc obrócą
przeciwko Polsce. Już teraz to robią, hardo odmawiając Polsce ekshumacji ofiar rzezi
wołyńskiej. A przecież dotąd dyplomatycznie milczeli.
Wiedzą, że wojna Putina się kończy.

2. Data: 2023-06-24 20:35:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 24 czerwca 2023 o 16:25:35 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
sam Szojgu pójdzie na tapetę), a bezkrytycznie posłuszni Rosjanie mu w sekundzie
uwierzą - jak to w sowieckim łagrze drzewiej bywało.

Dzieje się.
https://wydarzenia.interia.pl/raporty/raport-ukraina
-rosja/aktualnosci/news-pulk-kalinowskiego-wzywa-do-
obalenia-lukaszenki-czekajcie-na,nId,6861519#paramet
r=zobacz_takze

> [...]
przeciwko Polsce. Już teraz to robią, hardo odmawiając Polsce ekshumacji ofiar rzezi
wołyńskiej. A przecież dotąd dyplomatycznie milczeli.

Ano kończy. TYLKO CZYM? ?

3. Data: 2023-06-24 22:03:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przeciwko Polsce. Już teraz to robią, hardo odmawiając Polsce ekshumacji ofiar rzezi
wołyńskiej. A przecież dotąd dyplomatycznie milczeli.

Podsumuję... cytatem z komentarzy s necie, bo znalazłam bardzo celny, więc po co mam
się sama produkować:

,,Jpdle, ruskie szambo buszuje:

-lenin zabijal swoich,

-stalin zabijal swoich na potege,

-gorbaczowy jelcyny podobna cholota:

-putin aby dorwac sie do wszystkiego, wymordowal czeczenców i setki tysiecy innych
nieprzychylnych mu ruskich dupków, cale ruskie bloki lecialy w gruz na jego
polecenie;

-teraz z zazdrosci że Ukraina sie cywilizowala putin i reszta kremlowskiej bandy
debili zaczeli exterminowac niewinnych mieszkanców tego kraju

-putinek wysylal na sile ruskich mlodych którzy zabijali członków swoich rodzin na
ukrainie za to ze są ukraincami,

-potem zabraklo jeleni to putinek stworzyl psychola z wiezienia prigozina aby miec
mieso armatnie,

-teraz putinek te mieso armatnie miele za pomocą czeczenskich zje b ow kadyrowa, co
strzelają do wszelkich ruskich nie chcących brać udziału w szalenstwie putina,

- kolejna herezja to zabijanie prigozina który idzie rozp p i e r d ol ić kremlowską
hołotę,

- w miedzyczasie ruskie tatuski cieszą sie ze ich synkowie pogibli dla putinka w
ukrainie i są wniebowzięci ze putinek dal im propagandową nową upragnioną ładę,

CZY KTOS KIEDYKOLWIEK WIDZIAL GORSZE ŁAJ NO

niż ruski onucowy mir!!!!!!!!!

Tej nacji juz dawno nie powinno być na tym swiecie!!!!!!!

Swiecie obudz się!!!!!! juz nawet buszmeni z tych afryk są

mnie zje b ani niz ruskie mongoły ze wschodu!!!!!"

Nic dodać, nic ująć, Azja.

4. Data: 2023-06-25 00:56:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 24 czerwca 2023 o 20:35:15 UTC+2 XL napisał(a):
> Ano kończy. TYLKO CZYM? ?

And that is the question!

Wiedzą to nie tylko Ukraińcy, lecz przede wszystkim putinowska wierchuszka i
oligarchia - już wywieziono ewidentnie śmiertelnie chorego Putina, a reszta sp...la
prywatnymi samolotami (co pomniejsi rejsowymi, a juz właśnie zabrakło biletów...) do
Petersburga i krajów ościennych, oczywiście tych, z którymi jeszcze są połączenia...

Wagner wydał swoim siłom rozkaz wycofania. Bandyta i morderca jak cały ten Putin i
jego otoczenie, w mig się więc rozumieją. Wycofuje się bezkarnie, zamiast zostać w
przedbiegach rozpirzonym przez putinowskie wspaniałe bronie??!! Putin go nie
rozniósł??! Jak widać nie, zatem wniosek jest jeden: po prostu dał mu Putin to, czego
Wagner żądał. Wart Pac pałaca. Kryminaliści doszli do porozumienia. Teraz tylko
pytanie, KTO po Putinie wejdzie na Kreml. Choć w sumie to wszystko jedno, który rekin
wytnie resztę. W Rosji teraz wszystkie największe i najtłustsze rekiny gryzą się o
ochłap. Nic dobrego z tego nie będzie. Przecież skoro bilety na samoloty wyczerpane,
to znaczy, że rekiny w Rosji są żądne krwi i tę krew już wyczuły. Krwisty befsztyk z
Putina na ostro raz! Za chwilę może go zabraknąć dla tylu chętnych.

5. Data: 2023-06-25 11:27:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 25 czerwca 2023 o 00:56:35 UTC+2 XL napisał(a):
> [...]
Wagner żądał. Wart Pac pałaca. Kryminaliści doszli do porozumienia.

Czyż nie mówiłam?
https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,299
06491,kreml-ujawnil-warunki-porozumienia-z-prigozyne
m-wazna-rola.html#s=amtp_pnHP_latest

[...]

Dla Polski ważne jest tylko i wyłącznie to, co wobec zaistniałych wydarzeń zrobi
teraz Ukraina.

6. Data: 2023-06-25 11:50:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

niedziela, 25 czerwca 2023 o 11:27:34 UTC+2 XL napisał(a):

> [...]
> Czyż nie mówiłam?
> https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114881,299
06491,kreml-ujawnil-warunki-porozumienia-z-prigozyne

Niezłe podsumowanie: ,,Wypuszczone demony wojny wróciły do domu" - a teraz coś z nimi
trzeba zrobić, lecz gorzej, gdy to one coś zrobią...
https://www.pap.pl/aktualnosci/news%2C1589368%2Cwash
ington-post-putin-zmierzyl-sie-z-tym-z-czym-mierzy-s
ie-kazdy-tyran

> [...]
chętnych.
> Dla Polski ważne jest tylko i wyłącznie to, co wobec zaistniałych wydarzeń zrobi

I oczywiście tysiące kryminalistów Putina w szeregach formacji Wagnera.

Już ukraińska buta podnosi łeb?
Pożary ,,elektryków" ?
z ostatniej (o; ? ;o) chwili
Niechaj teraz głowa pusta...