Niechaj teraz głowa pusta...

1. Data: 2023-06-23 20:14:42

Temat: Niechaj teraz głowa pusta...
Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

... krokodyla cmoknie w ,,usta".

Wczorajsza rozmowa MŚK z wetem (podczas kontroli pooperacyjnej naszego Mruczysława)
objawiła nam katastroficznie i podstępnie rozszerzający się zalew politpoprawności
eko-lewackiej. Zbulwersowany lekarz zwierzył się MŚK, że obecnie w akademickich
podręcznikach anatomii zwierząt zamiast ,,otwór gębowy", ,,jama gębowa", ,,pysk" itd.
używana jest nazw JAMA USTNA, a nawet coraz częściej USTA. I to wszystko dzieje się
równocześnie z tym, że dla tych samych pożal się Boże ,,naukowców" ludzki płód to ,,w
kwestii aborcji) nadal bliżej nieokreślony ,,zlepek komórek" z zerowym stopniem
skomplikowania budowy tkankowej, bez prawa do nazwania jego otworu gębowego ustami...

Dekadencja. Przyjdzie walec i wyrówna.

2. Data: 2023-06-24 01:53:33

Temat: Re: Niechaj teraz głowa pusta...
Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2023 o 20:14, M. Z. pisze:
> [...]
bliżej nieokreślony ,,zlepek komórek" z zerowym stopniem skomplikowania
budowy tkankowej, bez prawa do nazwania jego otworu gębowego ustami...

Konserwatyzm, to stan umysłu.
https://youtu.be/AKnp_UIwinU

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2023-06-24 14:02:54

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2023-06-24 14:09:02

Od: "M. Z." <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
skomplikowania budowy tkankowej, bez prawa do nazwania jego otworu gębowego ustami...

Lewacka humanizacja zwierząt przy równoczesnej dehumanizacji gatunku ludzkiego to
syndromy dekadencji. Walec historii już nadciąga - wojna szybko przywraca ludziom
prawidłowy punkt widzenia, wartości i właściwe priorytety,

5. Data: 2023-06-24 16:50:16

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2023 o 14:09, M. Z. pisze:

> Walec historii już nadciąga - wojna szybko przywraca ludziom prawidłowy punkt
widzenia, wartości i właściwe priorytety,

Wojna wypacza wartości, priorytety i prawidłowy punkt widzenia. Zarówno
agresorom jak i ich ofiarom zmuszonym do obrony koniecznej.
Wartości, priorytety i punkt widzenia faszystów nie są prawidłowe.
Wojna ich nie przywraca, tylko je siłą narzuca.
To znaczy, faszyści chcieliby je narzucić siłą przy pomocy wojny, bo nie
widzą (i nie mają) innego sposobu żeby to narzucić ludziom
inteligentnym, dlatego tak tęsknią za wojną pomimo tego, że obecnie
potrafią czytać i pisać i dzięki darmowej edukacji znają historię (o ile
nie spali na lekcjach).
Z drugiej strony, zaraz po wojnie, te wypaczenia widać jeszcze na tyle
wyraźnie, że dzięki temu powstała UE. Z czasem u niektórych (a
szczególnie tych najsłabiej wykształconych) pamięć o tych wypaczeniach
blaknie...

Kolejne pokolenia faszystów, którzy chcą siłą przywracać "prawidłowy"
punkt widzenia, wartości i właściwe dla faszystów priorytety, bawią się
zapałkami kompletnie wypierając fakty jak to się dla nich kończy. I
Właśnie teraz obserwujemy jak fiutinowskich faszystów zaczęło parzyć,
tym bardziej, że ich faszystowskie frakcje zaczęły trzymać zapałkę z obu
stron równocześnie i się o nią kłócą we własnym gronie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2023-06-24 17:04:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 24 czerwca 2023 o 14:09:03 UTC+2 M. Z. napisał(a):

> [...]
syndromy dekadencji. Walec historii już nadciąga - wojna szybko przywraca ludziom
prawidłowy punkt widzenia, wartości i właściwe priorytety,

zmuszając ludzi w obliczu grozy do skupienia się jedynie na nich.
Natychmiast w odstawkę idą skrzywienia i wypaczenia cywilizacyjne, powstałe w
okresach powszechnego dobrobytu, lenistwa umysłowego i moralnego rozpadu
społeczeństw. Gdy ludziom w głowach się przewraca, gdy zaczynają myśleć, że wszystko
im wolno, bo żadne zasady moralne nie są potrzebne, traumatyczne wojenne
doświadczenia udowadniają im, w jak wielkim są błędzie, Nic tak dobitnie jak wojna
nie jest w stanie nimi wystarczająco wstrząsnąć, by nadeszło Wielkie Przypomnienie,
co tak naprawdę jest ważne, słuszne i święte.

7. Data: 2023-06-24 17:08:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

sobota, 24 czerwca 2023 o 16:50:21 UTC+2 Kviat napisał(a):

> [...]
> tym bardziej, że ich faszystowskie frakcje zaczęły trzymać zapałkę z obu
> stron równocześnie i się o nią kłócą we własnym gronie.

Pierdolisz, ale miło, że musisz. Widać działam.

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Jaki tam ,,Piotr". Lewacka zachcianka przyrównania siebie do Opoki KK choćby
imieniem.

8. Data: 2023-06-24 20:17:44

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2023 o 17:04, XL pisze:

widzenia, wartości i właściwe priorytety,

> zmuszając ludzi w obliczu grozy do skupienia się jedynie na nich.

Ziemia sobie bez nich poradzi.

> Natychmiast w odstawkę idą skrzywienia i wypaczenia cywilizacyjne, powstałe w
okresach powszechnego dobrobytu, lenistwa umysłowego i moralnego rozpadu
społeczeństw.

W zamian w czasie wojny dostajesz zniszczenie, śmierć (nie tylko ludzi),
dewastację środowiska, całkowity upadek moralny, dyktaturę faszystów i
fanatyków religijnych...

> Gdy ludziom w głowach się przewraca, gdy zaczynają myśleć, że wszystko im wolno, bo
żadne zasady moralne nie są potrzebne,

to stają się faszystami, albo fanatykami religijnymi i wywołują wojny.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2023-06-24 20:54:29

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 24.06.2023 o 17:08, XL pisze:
> sobota, 24 czerwca 2023 o 16:50:21 UTC+2 Kviat napisał(a):

> Pierdolisz, ale miło, że musisz. Widać działam.

Pierdolisz, ale cieszę się że dotarło.

Już nie musisz znowu udawać, że nie czytasz moich postów (a tyle razy
obiecywałaś...) i odpisywać sama sobie.
Takie rozdwojenie tylko pogarsza twój stan.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2023-06-25 17:39:15

Od: alojzy nieborak <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat napisał(a):
> [...]
> bliżej nieokreślony ,,zlepek komórek" z zerowym stopniem skomplikowania
> budowy tkankowej, bez prawa do nazwania jego otworu gębowego ustami...

W usiech też skrajności, tyle że w drugą stronę.

Cena? - 250 tysiaków i życie ?
To dywersja!
Kropka nienawiści ?
Lewakom wyjącym przeciw 500+.
przyszła Ludzkość -> ludzka Przyszłość :