Burda

1. Data: 2002-03-26 09:44:20

Temat: Re: Burda
Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wczoraj zakupilam rzeczona "Burde special". nie mam jej przy sobie (stukam
> od rodzicow), ale z grubsza powiem wam, co jest:

> 3. ladne wzorki do kuchni, szczegolnie fajny obrazek 4-czesciowy, gdzie jest
> miseczka z owocami, 4 filizanki jedna w drugiej i cos tam jeszcze

Czy moglabym prosic o skan obrazka i schematu do niego? Dzieki. Arleta

1. Data: 2002-03-26 14:57:50

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> Czy moglabym prosic o skan obrazka i schematu do niego? Dzieki. Arleta

Nie ma sprawy, wyślę Ci po świętach...

Gosia

1. Data: 2002-03-26 15:14:27

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:2...@w...pl...
> Witam

> Nie ma sprawy, wyślę Ci po świętach...
>
> Gosia

A jak juz bedziesz miala skan, mozesz go wrzucic na serwer Mongi?
Dzieki z gory
Elzbieta

1. Data: 2002-03-26 15:33:17

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak juz bedziesz miala skan, mozesz go wrzucic na serwer Mongi?
> Dzieki z gory

Oczywiście, że mogę, będę skanować więcej rzeczy z tej gazetki, więc
wszystkie mogę wrzucić na serwer, tylko powiedzcie mi jak mam to zrobić...
:-)

Niedouczona Gosia

1. Data: 2002-03-27 09:09:48

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oczywiście, że mogę, będę skanować więcej rzeczy z tej gazetki, więc
> wszystkie mogę wrzucić na serwer, tylko powiedzcie mi jak mam to zrobić...

Zwroc sie do Mongi - ona zarzadza serwerem i przesle Ci wskazowki. AP

1. Data: 2002-03-27 10:58:54

Od: "maja" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

kurcze, glupio sie czuje. to ja przeciez pisalam, jakie wspanialosci w
burdzie, a tymczasem nie mam dostepu do skanera i nie moge przysylac
wzorkow.... ale moze niedlugo zapoznam sie z tym urzadzeniem :-)

maja

1. Data: 2002-03-27 17:23:31

Od: Małgorzata Habdank-Wojewódzka <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> Oczywiście, że mogę, będę skanować więcej rzeczy z tej gazetki, więc
> wszystkie mogę wrzucić na serwer, tylko powiedzcie mi jak mam to
> zrobić...:-)

Nie ma obawy, wczoraj uczyłam się wrzucać na serwer wzorki :-) Już się
naumiałam (myślałam, że to jest bardziej skomplikowane...) Ten samolocik i ramka
które się pojawiły w katalogu 26.03.2002 to takie próbne wzorki, sprawdzałam
czy w ogóle dojdzie...

Po świętach wrzucę skany z burdy.

Pozdrawiam wszystkich Gosia

1. Data: 2002-03-27 18:57:12

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> :

> Zwroc sie do Mongi - ona zarzadza serwerem i przesle Ci wskazowki. AP

Zawsze na kazdy takowy post odpowiadam na priva :) No moze czasem na grupce
:) W zasadzie to chyba spisze jakies bardzo szczegolowe instrukcje i bede
rozsylac gotowce ;)

Pozdrawiam,
Monika

--