ariadna

1. Data: 2002-03-23 12:11:18

Temat: ariadna
Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś może wie czy w Warszawie jest jakaś hurtownia pasmanteryjna, gdzie
kordonek ariadna nie będzie kosztował zawrotnej sumy 15zł za 100g ? I czy ktoś
orientuje się czy firma ta produkuje kordonek ( 100g; 30 tex x 6 ) w innych
kolorach jak kremowy i biały ?
Pozdrawiam
Honorata Kulesza
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2002-03-23 17:47:29

Temat: Re: ariadna
Od: "Grazyna Szkudlinska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "honkul" <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
ktoś
> orientuje się czy firma ta produkuje kordonek ( 100g; 30 tex x 6 ) w

Uchch, niestety kordonki sa oblednie drogie, chociaz te ariadny w prownaniu
z DMC (25zl za taka sama ilosc) i tak tansze. Chyba najtaniej wychodzi
czeska Snehurka, ale ostatnio nie widzialam
Grazyna

1. Data: 2002-03-23 18:20:58

Od: "Ilona" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> z DMC (25zl za taka sama ilosc) i tak tansze. Chyba najtaniej wychodzi
> czeska Snehurka, ale ostatnio nie widzialam
Ja niedawno kupowalam w hurtowni w Katowicach kordonek Snehurka i mieli
duzo kolorow (nie porownuje oczywiscie do roznorodnosci mulin). Jest taki
TEX 50 X 3 200 m 30 g (juz widze, ze to nie to, o co Ci chodzilo) ale
placilam za niego 2,20 zl, czyli 7,333 za 100 g. No i sprzedaja juz od
jednego klebka

Pytanie - co dokladnie oznacza 50 tex x 3, 30 tex x 6 ? Pewnie chodzi o
grubosc, ale co konkretnie?

Ilona

1. Data: 2002-03-23 20:19:43

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grazyna Szkudlinska <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a7ieqv$4ck$...@n...tpi.pl...
> [...]
> z DMC (25zl za taka sama ilosc) i tak tansze. Chyba najtaniej wychodzi
> czeska Snehurka, ale ostatnio nie widzialam
Gdzies ostatnio widzialam snehurke, nie zapamietalam, bo malo szydelkuje,
ale obstawiam pasmanterie na rogu Abrahama ( te obok przychodni
specjalistycznej dzieciecej) w Gdyni, jak na moje oko mieli sporo nici.
Elzbieta

1. Data: 2002-04-04 13:48:10

Od: "honkul" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ale obstawiam pasmanterie na rogu Abrahama ( te obok przychodni
>specjalistycznej dzieciecej) w Gdyni, jak na moje oko mieli sporo nici.

Jeżeli ma ktoś chrapkę na snehurkę, t można ją dostać w Warszawie
ul.Śniadeckich (w Śródmieściu) po 4zł za 30g
Ale też niedrogo idzie kordonek "Karlina" czy jakś tak
pozdrowoinka Honorata
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

Szukam wzoru