Buteleczki podrozne-gdzie ?

1. Data: 2008-08-19 16:40:05

Temat: Buteleczki podrozne-gdzie ?
Od: "JC" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
w tym roku mam żelazne postanowienie posiadania naprawdę lekkiego bagażu
wakacyjnego, dlatego chętnie poprzelewałbym kosmetyki do jakichś małych,
poręcznych buteleczek. Szukałem na Allegro, ale nie widziałem tam zbyt wiele
tego typu cudów. Może ktoś wspomóc linkiem, albo adresem sklepu we Wrocławiu
?

pzdr
JC

2. Data: 2008-08-19 16:41:40

Temat: Re: Buteleczki podrozne-gdzie ?
Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC pisze:

> [...]
> tego typu cudów. Może ktoś wspomóc linkiem, albo adresem sklepu we Wrocławiu

Sephora

--

Gosia

3. Data: 2008-08-19 16:48:37

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

JC wrote:
> [...]
> jakichś małych, poręcznych buteleczek. Szukałem na Allegro, ale nie
> widziałem tam zbyt wiele tego typu cudów. Może ktoś wspomóc linkiem,

H&M takowe posiada.

Zazula

4. Data: 2008-08-19 16:49:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 19 Aug 2008 18:40:05 +0200, JC napisał(a):

> [...]
> tego typu cudów. Może ktoś wspomóc linkiem, albo adresem sklepu we Wrocławiu

Najlepszym rozwiązaniem jest kupowanie kosmetyków na podróż w najmniejszych
opakowaniach, przecież większość producentów je oferuje - nawet jednorazowe
saszetki.
Przelewanie w inne buteleczki może się skończyć użyciem np. niebieskiego
płynu do płukania ust jako intimy (uuuuachchchch...), a poza tym te "inne"
buteleczki niekoniecznie są dostosowane (skład tworzywa) do przechowywania
w nich kosmetyków - kosmetyki zawierają niejednokrotnie tłuszcze, alkohole
i inne tam. No i niekoniecznie szczelne będą dla wszelkich preparatów - to
zalezy od lepkości substancji.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

5. Data: 2008-08-19 22:11:12

Od: "JustynaP" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JC" <x...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
wiele
> tego typu cudów. Może ktoś wspomóc linkiem, albo adresem sklepu we

W Ikei przy stoisku Family są takie buteleczki pakowane po 6 szt za 10 zł,
ostatnio była promocja i były po 4,99zł (oczywiście za komplet). Minusem
jest, że nie można ich postawić.
Justyna

6. Data: 2008-08-20 07:47:16

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

JC pisze:
> [...]
> tego typu cudów. Może ktoś wspomóc linkiem, albo adresem sklepu we Wrocławiu

A nie lepiej wziąć jednorazowe próbki? Ja tak zawsze robię, kiedy
wyjeżdżam, zwłaszcza z takimi kosmetykami, które są z założenia w dużych
opakowaniach, np. mleczko do demakijażu albo tonik/płyn micelarny. Takie
próbki zbieram sobie za każdym razem kiedy dostaję przy zakupach i nie
używam na co dzień, tylko trzymam na takie właśnie "awaryjne" sytuacje.

Ewa

8. Data: 2008-08-20 09:16:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 20 Aug 2008 09:47:16 +0200, medea napisał(a):

> [...]
> próbki zbieram sobie za każdym razem kiedy dostaję przy zakupach i nie
> używam na co dzień, tylko trzymam na takie właśnie "awaryjne" sytuacje.

Otóż to, ja też. Poza tym, jak pisałam, wiele kosmetyków po prostu można
kupić w opakowaniach mini.

7. Data: 2008-08-20 09:16:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2008-08-21 19:53:58

Od: "JC" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najmniejszych
> opakowaniach, przecież większość producentów je oferuje - nawet

Szczerze mówiąc, to z tego co miałem kupić na wyjazd, tylko płyn do higieny
intymnej udało mi się od razu trafić w czymś takim. Może źle szukam, nie w
tych sklepach, albo akurat tego, co biorę, nie produkuje się w takich małych
opakowankach.

Tak czy siak, chciałbym wszystkim podziękować za pomoc. Opakowanka kupione,
myślę, że dadzą radę :)

pzdr
JC

10. Data: 2008-08-21 19:59:09

Od: "JC" <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> próbki zbieram sobie za każdym razem kiedy dostaję przy zakupach i nie
> używam na co dzień, tylko trzymam na takie właśnie "awaryjne" sytuacje.

Pewnie, że lepiej, tyle że najpierw trzeba je dostać. Teraz bywam rzadziej w
Douglasie, zakupów na Esentii też już nie robię, a w lokalach typu
SuperPharm i Rossmann raczej z tym ciężko. No i też nie jadę na 3 dni, więc
z każdego rodzaju musiałbym miec tych próbek sporo, a nawet jak dostawałem,
nie zwykłem kolekcjonować :)

pzdr
JC

klapki