opalanie - Grecja

1. Data: 2008-07-30 09:07:59

Temat: opalanie - Grecja
Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wybieram się we wrzesniu na wakacje na wysepkę grecką ;) I zastanawiam się
czy powinnam się bardziej chronić przed słońcem niż u nas.
Cerę mam śniadą, opalam się w miarę szybko i na brązowo. Poparzenia
słoneczne raczej nie występują ale wiadomo wszystko zalezy od umiaru.
Normalnie smaruję się olejkiem do opalania Nivea, filtr coś koło 4. Czy we
wrześniu w Grecji powinnam uzyć czegoś mocniejszego? Na ten czas już jestem
opalona.
A co polecicie dla faceta, który jest trochę opalony a karnacje ma taką
typowo normalną? ;)

2. Data: 2008-07-30 10:33:48

Temat: Re: opalanie - Grecja
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

miffy pisze:
> Wybieram się we wrzesniu na wakacje na wysepkę grecką ;) I zastanawiam się
> czy powinnam się bardziej chronić przed słońcem niż u nas.

Zależy na jaką wyspę jedziesz. W zeszłym roku na Rodos na początku
września było około 38 stopni, na początku lipca na Krecie w tym roku
około 30 st. Wydaje mi się, że pomimo śniadej cery, jednak powinnaś użyć
mocniejszego filtra niż 4.

Ewa

3. Data: 2008-07-30 12:47:12

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> września było około 38 stopni, na początku lipca na Krecie w tym roku
> około 30 st. Wydaje mi się, że pomimo śniadej cery, jednak powinnaś użyć

W sumie to racja, wyspa wyspie nie równa. Lece na Thassos, to najbardziej
wysunięta na północ wyspa grecka. Wg tego co piszą, temperatury we wrześniu
to średnio 27 stopni więc raczej nie az tak upalnie :)

Czy są jakies olejki z filtrem wyższym niż 4? Nie bardzo lubie inne mazidła,
przede wszystkim ze względu na konsystencję ale i dlatego, że zwykle
skutecznie chroną ale... przed uzyskaniem ładnej, brązowej opalenizny ;)
A może polecice coś "fajnego", co ładnie się rozprowadza (typu olejek),
nawilża i pomaga w uzyskaniu ładnego koloru?

4. Data: 2008-07-30 13:12:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 Jul 2008 14:47:12 +0200, miffy napisał(a):

> [...]
> A może polecice coś "fajnego", co ładnie się rozprowadza (typu olejek),
> nawilża i pomaga w uzyskaniu ładnego koloru?

Emulsja do opalania firmy Dax - z masłem kakaowym. Znajdziesz z różnymi
poziomami filtra.
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

5. Data: 2008-07-30 13:20:11

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Emulsja do opalania firmy Dax - z masłem kakaowym. Znajdziesz z różnymi
> poziomami filtra.

Mam jakiś balsam po opalaniu z tej serii od Dax i nawet fajny :) A filtr to
jaki powinnam wybrać?

6. Data: 2008-07-30 13:20:35

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 30 Jul 2008 14:47:12 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <b...@a...pl> i powiedziała:

> Wg tego co piszą, temperatury we wrześniu
> to średnio 27 stopni więc raczej nie az tak upalnie :)

Mam wrażenie, że umyka Ci słowo "średnio". Średnia temperatura w lipcu w Polsce to
ok. 18
stopni dla porównania (mimo że zdarzają się dni z temperaturą 30+ stopni).

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

7. Data: 2008-07-30 17:08:33

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> A może polecice coś "fajnego", co ładnie się rozprowadza (typu olejek),
> nawilża i pomaga w uzyskaniu ładnego koloru?

mam wrazenie z choinki sie urwalas ,uzywac 4 przeciez to zerowa
ochrona .

przejrzyj chociazby KWC na wizaz.pl i forum oby dowiedziec sie wszytskiego.

sama mam sniada cere i uzywam od 30 w polsce -jak jeszcze wystepowalo u
nas lato a za granica 40 lub 50 i zawsze wracam opalona.tym bardziej
nie powinna cie przerazac wysoka ochorona skoro masz sniada cere.

wybor jest ogrmony i kosmetykow aptecznych i drogeryjnych ktore na rowni
chronia cere z aptecznymi.

znam kobiety uzywajace filtrow powyzej 20 caly rok.

zwroc uwage na filtry uva i uvb fotostabilne ,poprostu poczytaj o filtrach .
p.

8. Data: 2008-07-31 05:38:55

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> znam kobiety uzywajace filtrow powyzej 20 caly rok.

I na pewno alkoholu nie pija, papierosów nie palą, po mieście nie chodzą
(spaliny!) ba, w ogóle z domu nie wychodzą a jak już musza to wysmarują
ciało super kremem z super filtrem za kupe kasy i myślą, że są uchronione
przed wszystkimi niebezpieczeństwami świata... :]

9. Data: 2008-07-31 07:13:28

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miffy" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ciało super kremem z super filtrem za kupe kasy i myślą, że są uchronione
> przed wszystkimi niebezpieczeństwami świata... :]

No bez przesady, ja mam jasna karnacje i bedac zima, a takze pozna wiosna na
Fuerteventurze, gdzie temperatura byla duzo wyzsza niz u nas latem na
poczatku uzywalam 18, na twarz i jakies miejsca opalone typu ramiona 20, a
potem to juz tylko jakas 12. W Polsce nie uzywam wiekszych filtrow niz 8,
zalezy jak juz jestem opalona i ile na sloncu siedze, a jak ktos ma sniada
karnacje to tymbardziej nie musi sie az tak martwic. Przy Srodziemnym nie ma
az takiego slonca, zeby cudowac z filtrami 20, taki krem to sie owszem
przydaje na te partie narazone, ale nie na cale cialo wiec na Twoim miejscu
bym wybrala cos z 8 i 20 na mocno juz opalone i narazone miejsca w razie
czego i tyle.

--
pozdr,
ewka

10. Data: 2008-07-31 09:20:01

Od: "miffy" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przydaje na te partie narazone, ale nie na cale cialo wiec na Twoim
> miejscu bym wybrala cos z 8 i 20 na mocno juz opalone i narazone miejsca w

Ooo... odbiegając trochę od tematu, jak Ci się podobała Fuertevantura? Bo to
cel naszej kolejnej podróży w dalszej kolejności :) Warto się wybrać?
Naprawde jest taka piękna jak na zdjęciach?
A wracając do tematu, jeszcze jedno pytanko, może troche głupie ale do tej
pory nie miałam doczynienia z mixem filtrów. Czy jeśli dla przykładu
posmaruje sobie np raniona 20 a plecy niższe 8 to nie ma obawy, o jakieś
nierówności, widoczne granice?
Ramiona mam trochę bardziej opalone ale różnca jest stopniowa więc
praktycznie niezauważalna.
Czy może taki mix filtrów to dobry pomysł by wyrównac opaleniznę?

Jak odzyskac poplamiona sukienke?
Mazidło do opalania - super :-)
Pasta/wosk Toni&Guy
Dobry tusz - Diorshow ? Gdzie na Allegro ?
pielegnacja, makijaz, zapachy