Dobry tusz - Diorshow ? Gdzie na Allegro ?

1. Data: 2008-07-20 08:46:34

Temat: Dobry tusz - Diorshow ? Gdzie na Allegro ?
Od: u...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym kupic na Allegro tusz do rzes Diorshow (pelnowymiarowy),
czy ktos moze zna dobrego sprzedawce ? W tych sprawach jestem laiczka,
nie chcialabym sie naciac na podrobke. W sklepie ceny 27 Euro.
A moze pojawilo sie cos lepszego niz Diorshow, mam na mysli hity
grupowe ? Zatrzymalam sie na czasie Diora, przyznaje ze skrucha :(
Pozdrawiam,

Agnieszka

2. Data: 2008-07-20 13:42:13

Temat: Re: Dobry tusz - Diorshow ? Gdzie na Allegro ?
Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

u...@g...com wrote:
> [...]
> A moze pojawilo sie cos lepszego niz Diorshow, mam na mysli hity
> grupowe ? Zatrzymalam sie na czasie Diora, przyznaje ze skrucha :(

http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?BrandId=277
&goChar=C&brandName=Christian+Dior#8654
zobacz tam i czasem maja promocje. na pewno nowe i swieze.

Boska

3. Data: 2008-07-20 14:39:39

Od: u...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> http://www.strawberrynet.com/makeup.aspx?BrandId=277
&goChar=C&brandNa...
> zobacz tam i czasem maja promocje. na pewno nowe i swieze.

Boska, cos mi sie kojarzy imie Monika ? Czy dobrze ?

Truskawe znam, w sumie bedzie tylko 3 euro roznicy. Ciekawa jestem czy
na Allegro to oryginaly czy naciaganie ludzi na podrobki...

Agnieszka

4. Data: 2008-07-20 15:54:43

Od: Boska <n...@n...ru> szukaj wiadomości tego autora

u...@g...com wrote:
> [...]
>
> Truskawe znam, w sumie bedzie tylko 3 euro roznicy. Ciekawa jestem czy
> na Allegro to oryginaly czy naciaganie ludzi na podrobki...

nie, zle ci sie kojarzy, nie wiem jakos nie warto mi oszczedzac na
kosmetykach na tyle, zeby kupowac na ebay/allegro. dopoki cos jest
dobrej jakosci to czemu placic za to znacznie mniej niz jest warte i
ryzykowac nieorginalne pochodzenie/nietrwalosc?

Boska

5. Data: 2008-07-20 21:39:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 20 Jul 2008 16:54:43 +0100, Boska napisał(a):

> dopoki cos jest
> dobrej jakosci to czemu placic za to znacznie mniej

Ja bym spytała: czemu przepłacać?

> niz jest warte i

A skad wiesz, ile tak naprawdę co jest warte?
Zdziwiłabyś się, jak mało.

pielegnacja, makijaz, zapachy
Beżowa bielizna :-)
rajstopy w sprayu