Beżowa bielizna :-)

1. Data: 2008-07-18 10:05:48

Temat: Beżowa bielizna :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawiązuję do niegdysiejszej dyskusji o bieliźnie - se popatrzcie na beżową
bieliznę, którą tak krytykujecie, że nieseksowna, że nieefektowna, że ble:

http://www.kobieca.eu/profili-8429-biustonosz-pi-162
.html

Kolor beż/cielisty w delikatnej bieliźnie jest ekstra - oczywiście
pomijając barchany, które niewątpliwie seksowne nie są, no ale nie to jest
ich rolą :-)

PS. Ech, nie ma mojego rozmiaru, ale sobie zamówiłam :-D

2. Data: 2008-07-18 15:40:26

Temat: Re: Beżowa bielizna :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jul 2008 12:05:48 +0200, Ikselka napisał(a):

> [...]
> ich rolą :-)
>
> PS. Ech, nie ma mojego rozmiaru, ale sobie zamówiłam :-D

...mój rozmiar, oczywiście, w innym sklepie :-D

3. Data: 2008-07-18 22:47:54

Od: "Sue" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ich rolą :-)
>
> PS. Ech, nie ma mojego rozmiaru, ale sobie zamówiłam :-D

A w którym sklepie można taki staniczek znalexć?

pozdrawiam.

4. Data: 2008-07-18 23:18:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jul 2008 00:47:54 +0200, Sue napisał(a):

.html

> A w którym sklepie można taki staniczek znalexć?
>
> pozdrawiam.

Zamówiłam w tym sklepie:
http://www.lilly-sklep.pl/product_info.php?products_
id=98
Co prawda nie mają cielistego, ale miła pani z obsługi odpisała mi, że
postara się znaleźć dla mnie ten kolor i mój rozmiar, choć trochę będzie
trwało i może się (odstukać!!!) nie udac....
Tu mają, ale tylko 85C:
http://www.kobieca.eu/profili-8429-biustonosz-p-162.
html

rajstopy w sprayu