Problem z piętami

1. Data: 2008-07-16 21:08:30

Temat: Problem z piętami
Od: "Mary" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

od pewnego czasu (ok. pół roku) mam problem, ponieważ na krańcach pięt
zrobiły mi się jakby twarde "wałki". Wygląda to na mocno zrogowaciały
naskórek, ale myślę, że jestem zbyt młoda by był on do tego stopnia
zrogowaciały. Czy ktoś z Was miał może taki problem? Czym może być to
spowodowane?

Pozdrawiam
Mary

2. Data: 2008-07-18 09:16:27

Temat: Re: Problem z piętami
Od: kobietka <b...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mary pisze:
> [...]
> naskórek, ale myślę, że jestem zbyt młoda by był on do tego stopnia
> zrogowaciały. Czy ktoś z Was miał może taki problem? Czym może być to

Ja tak mam ponieważ w pracy ciągle chodzę w butach (dość ciężkich i z
małą wentylacją). Zaczęłam stosować od niedawna krem do stóp Scholl-a i
jestem zadowolona.

--
___ -- ___
'=_\(",)/_='

3. Data: 2008-07-18 15:42:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jul 2008 11:16:27 +0200, kobietka napisał(a):

> Ja tak mam ponieważ w pracy ciągle chodzę w butach (dość ciężkich i z
> małą wentylacją). Zaczęłam stosować od niedawna krem do stóp Scholl-a i
> jestem zadowolona.

I tareczkę polecam - też firmy Scholl - przynajmniej przed pierwszym
użyciem kremu konieczna. Potem już jest ekstra - w ciągu kilku dni ma się
stópki, jak u niemowlaka, mniam :-)

4. Data: 2008-07-19 12:15:08

Od: waruga_e <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Jul 2008 17:42:08 +0200, Ikselka napisał(a):

> I tareczkę polecam - też firmy Scholl - przynajmniej przed pierwszym
> użyciem kremu konieczna. Potem już jest ekstra - w ciągu kilku dni ma się
> stópki, jak u niemowlaka, mniam :-)

Albo i nie :(
Chociaż przyznam, że tarka jest świetna. Tylko koło zamknięte, częste
używanie powoduje dalsze rogowacenie naskórka. Ja to mam tak suche, że
jakbym jeden dzień czymś nie posmarowała to koniec, no i zaczynają pękać.
Nawet mi ta tarka nie pomogła, kremy Scholla itd.
Niedobór witaminy A
łykam Capivit A+E forte, smaruję maścią z witaminą A i nareszcie mam te
stopy trochę lepsze.
--
Elżbieta

5. Data: 2008-07-22 21:44:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 19 Jul 2008 14:15:08 +0200, waruga_e napisał(a):

> [...]
> Niedobór witaminy A
> łykam Capivit A+E forte, smaruję maścią z witaminą A i nareszcie mam te

Ano, jak jest niedobór witamin, to i prawda, że trudno tylko mechanicznie
sobie poradzić. Ale ja nie zaobserwowałam u siebie większej aktywności
skóry w zakresie rogowacenia i wytwarzania większej ilości naskórka w
miejsce usuniętego, teraz stosuję tarkę raz w tygodniu i to ostrożnie, aby
nie za bardzo podrapać skórę, tyle, aby krem się lepiej wchłaniał. Krem
stosuję po każdym umyciu stóp, bo po prostu lubię, jest to przyjemne,
kiedyś i tak stosowałam Nivea, więc teraz Scholl. Analogicznie, jak balsam
- codziennie po kąpieli na całe ciało. Inaczej nie zasnę :-)

gdzie można kupić taki naszyjnik?
zrogowacenie naskórka :(
Dobra kosmetyczka w Warszawie
dobra kosmetyczka w Warszawie