Mazidło do opalania - super :-)

1. Data: 2008-07-26 21:42:50

Temat: Mazidło do opalania - super :-)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mój przepis - wyszło super, efekt piękny: nadmorska opalenizna ;-)

- 100 g masła kakaowego w wiórkach (kupiłąm w aptece)
- pół małej buteleczki oliwki dla niemowląt z wit. E
- 2/3 tubki "Maści ochronnej z wiatminą A" (biała tubka i niebieskie
litery, z apteki, zapach cytrynowy jakiś taki) - daje emulgator (w składzie
maści) oraz fajny zapach cytrusowy
- można też dodać zawartość wyciśniętą z nakłutych końcem noża kapsułek
wit. A+E (ja dodałam)

Wszystko włożyć do jednego naczynia, w którym można to stopić i ubić oraz
przechowywać potem.
Czyli - np. słoik z szerokim otworem, z dopasowaną zakrętką.

Włozyć słoik z zawartością do garnka z gorącą wodą, podgrzewac powolutku,
tylko do roztopienia składników.
Wyjąć, odstawić.
Kiedy zmętnieje i jest całkiem wystudzone - ubijać ubijaczkami (tzn. ja
założyłam tylko jedną) aż do osiągnięcia konsystencji kremu do twarzy czy
też bitej śmietany - takie puszyste i białe.
Używać do opalania.
Po całkowitym ubiciu może być nie całkiem maziste, ale nie szkodzi,mazidło
ma bardzo lekką konsystencję i po nabraniu w dłoń bardzo szybko się topi i
rozprowadza na skórze.

No, i czego ja nie potrafię???
;-)
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

2. Data: 2008-07-27 10:07:04

Temat: Re: Mazidło do opalania - super :-)
Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ma bardzo lekką konsystencję i po nabraniu w dłoń bardzo szybko się topi i

O, fajne, brawo:) To trzeba przechowywać w lodówce?
Na ciele się nie lepi? A na solarce można stosować?
Chyba wypróbuję:)

3. Data: 2008-07-27 12:58:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 27 Jul 2008 12:07:04 +0200, Kama napisał(a):

> O, fajne, brawo:) To trzeba przechowywać w lodówce?
> Na ciele się nie lepi? A na solarce można stosować?
> Chyba wypróbuję:)

Raczej trzeba trzymać w lodówce (brak tu konserwantów; w kupnych
praeparatach one są), a jakąś godzinę przed planowanym opalaniem wyjąć -
żeby się łatwiej nabierało.
Nie lepi się wcale, no ale jest tłuste - wiadomo. Ładnie się rozprowadza -
jak położysz na ciele, zaraz się rozpływa. Kolor opalenizny boski -
złocisty. A ja nie byłam wcale w tym roku nad morzem ani w innycm wczasowym
rejonie - opalenizna taka typu greckiego-śródziemnomorskiego. Myślę, że nie
ma przeszkód do stosowanie w solarium - są tu witaminy i tylko naturalne,
proste, bezpieczne składniki :-)

4. Data: 2008-07-27 22:33:27

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie
> ma przeszkód do stosowanie w solarium - są tu witaminy i tylko naturalne,

Dzięki, jutro produkuję:)
K.

5. Data: 2008-07-27 22:35:19

Temat: ps
Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mała buteleczka oliwki to ile gr?

6. Data: 2008-07-28 04:55:23

Temat: Re: ps
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Jul 2008 00:35:19 +0200, Kama napisał(a):

> mała buteleczka oliwki to ile gr?

Aż poszłam przeczytać: oliwka Bambino z NNKT (witaminą F) - buteleczka 150
ml.
Aha, masło kakaowe nie w każdej aptece Ci sprzedadzą - w kilku mi odmówili,
jakby było to jakieś, kurczę, tajemne serum do czarów ;-PPP
Kupiłam bez najmniejszego problemu w aptece CEFARM-owskiej, tylko akurat
nie mieli "na stanie", ale zamówili i następnego dnia już je miałam :-)
"Jestem sam dla siebie bohaterem, ale jestem zbyt wielkim tchórzem, aby sam
sobie to przyznać."
M.A.S.H.

Pasta/wosk Toni&Guy
Dobry tusz - Diorshow ? Gdzie na Allegro ?
pielegnacja, makijaz, zapachy
Beżowa bielizna :-)
rajstopy w sprayu