Buty

1. Data: 2003-03-29 18:26:07

Temat: Buty
Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy to jeszcze w temacie grupy, ale poniewaz bylo o stanikach, o tym
jak sie ubieracie itp postanowilam zaczac ten temat (tym bardziej, ze ostatnio
wiele z was pisalo ze nie ubiera sie elegancko).

Przyszla wiosna i czas kupic sobie nowe buty. Problem w tym ze we wszystkich
(prawie) sklepach sa na jedno kopyto. Wszedzie obcasy + wydluzone czuby.
Osobiscie mi sie to nie podoba. Nie lubie obcasow (koturny jeszcze moga byc ale
obcasy tylko na specjalne okazje). Na codzien ubieram sie na luzie.

Moze polecicie cos fajnego? Wiem ze to trudno opisac ale moze znacie jakies
strony w internecie z fajnymi butami. Napiszcie jakie wy nosicie. Moze dzieki
temu bede miala jakies natchnienie ;)).

1. Data: 2003-03-29 18:38:20

Temat: Re: Buty
Od: Dorita <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Colleen napisał:

> [...]
> obcasy tylko na specjalne okazje). Na codzien ubieram sie na luzie.

-to tak jak ja, nie tylko ze nie lubie obcasow, ale i nie moge ich nosic
ze wzgledu na zlamanie stopy w dwoch miejscach w dziecinstwie (ale
czasami chetnie bym zalozyla jakiegos eleganckiego bucika na klocku, ale
niestety....stopka nie pozwala.

> Moze polecicie cos fajnego? Napiszcie jakie wy nosicie. Moze dzieki
> temu bede miala jakies natchnienie ;)).

I tak uwieziona poniekad jestem w tym co moge nosic, bo niestety
wszystkie buty na koturnach czy klockach odpadaja. Wiec coz mi
pozostaje; buty na prawie plaskim obcasie, lekko pieta podniesiona,
miekka skora (gdyz buty uwielbjaja obcierac moje stopy), kwadratowy
przod. Niestety butow do wybory w tym guscie nie ma zbyt wiele (bo
nastala jakas glupia moda na noski). Ale wlasnie udalo mi sie znalezc
taka jedna pare butow pod Palacem kultury odpowiadajecych moim
wymagajacym stopom. Zreszta osobiscie tez stawiam przedewszystkim na
wygode, a nie na wyglad;-)
pozdrowka
Dorita

1. Data: 2003-03-29 18:58:52

Od: "Artemida" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (prawie) sklepach sa na jedno kopyto. Wszedzie obcasy + wydluzone czuby.
> Osobiscie mi sie to nie podoba. Nie lubie obcasow (koturny jeszcze moga

Witam!
Podzielam twoje zdanie !!! w sklepach są te same buty robione na jedno
kopyto - i żeby to jeszcze było ładne ;-( ja też musze sobie kupić buty ,
ale narazie nie ma jakich.
pozdrawiam
Artemida

1. Data: 2003-03-29 19:58:58

Od: "Lara " <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Colleen <c...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
>trudno opisac ale moze znacie jakies strony w internecie z fajnymi butami.
>Napiszcie jakie wy nosicie. Moze dzieki temu bede miala jakies

Buty, obok bielizny to moj taki drugi konik ;) Mam ich ponad 50 par, ale
prawdę mówiąc w jednym sezonie noszę tylko 5-6. Ogolnie rzecz biorąc nie
uznaję typowo kobiecych "czułenek" ze średniej wysokości obscasem lub też
zupełnie płaskich. Noszę albo bardzo wysoki obcas, albo sportowe adidaski :)
Ostatnio uwielbiam buty stylizowane na tzw "kowbojki" z cienką szpilą :), bo
świetnie pasują do dzinsów, ale to raczej wieczorem. Na codzień w zależności
od ubioru zakładam Niki lub półbuty ze skóry. Tych ostatnich mam ulubione 3
pary. Tradycyjne, sznurowane, na czterocentymetrowej podeszwie,przód
okrągły, drugie również sznurowane lecz na 2cm podeszwie z wyższym ok 4cm
obacasem i kwadratowy przód. Ostatnie ulubione łączą elegancję ze sportowym
stylem -zaokrąglony przód, podeszwa i ogólny wygląd przypominający buty
sportowe z tą różnicą iż są one z czarnej, eleganckiej skóry.
Właściwie to trudno polecić Ci cokolwiek, bo wszystko zależy od stylu
Twojego ubioru. Styl luźny można różnie rozumieć... Jeśli na codzień nosisz
dzinsy, t-shirt'y i dresowe bluzy - polecam zawsze modne adidasy... Nike,
Puma - ostatnio pojawiły się takie z klasyczną "piłkarską" podeszwą,
seria "Avanti". Dostępne w ponad 20 kolorach, a pasują zarówno do spodni jak
i spódnicy :) Jeśli zaś lubisz luźne, nie mniej jednak klasyczne stroje -
załóżmy: jakieś "lekkie" spodnie z wygodnego materiału, do tego swobodny
podkoszulek czy też sweterek - polecam te, które opisałam jako trzecie, moje
ulubione trzewiki :) Obcasów nie lubisz, więc nie wiem co jeszcze można
założyć...
Z internetowych adresów mam w tej chwili tylko dwa:
http://www.citysport.pl/NIKEII.htm
http://www.galaxy.iq.pl/index.php?d=1_1&f=ADIDAS

pozdrawiam,
Lara

1. Data: 2003-03-29 20:47:19

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lara <l...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> Buty, obok bielizny to moj taki drugi konik ;)

Bielizne uwielbiam kupowac natomiast z butami zawsze mam problem :(
Chyba wezme na zakupy cenzora :P

> [...]
> stylem -zaokrąglony przód, podeszwa i ogólny wygląd przypominający buty
> sportowe z tą różnicą iż są one z czarnej, eleganckiej skóry.

Brzmi niezle. Z opisu wydaje mi sie, ze czegos takiego wlasnie szukam. Nie za
cienka podeszwa, wiazane, skora...

> Właściwie to trudno polecić Ci cokolwiek, bo wszystko zależy od stylu
> Twojego ubioru. Styl luźny można różnie rozumieć... [...]

Rzeczywiscie moze niejasno sie wyrazilam. Na codzien chodze najczesciej w
dzinsach lub tego typu spodniach. Z gora roznie ale zadne zakieciki czy biale
bluzeczki z zabotami. Najbardziej cenie wygode. Lubie naturalne materialy.
Cala zime przechodzilam w dlugich, ocieplanych, czerwonych glanach.

A propos obuwia, ktore mi sie podoba to firma Lesta ma ciekawe modele. Nie
wiem jak jest z jakoscia bo mam jedna sztuke. Niestety jest z zamszu wiec
raczej nie nadaje sie na deszczowa pogode. Teraz chcialabym kupic cos ze
skory. Najlepiej czarnego.
Na buty firmy Lesta mozna popatrzec na stronie www.lesta.pl

1. Data: 2003-03-29 20:56:47

Od: "Miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Colleen" <c...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Na buty firmy Lesta mozna popatrzec na stronie www.lesta.pl

Kto wie, czy ich wyroby można kupić gdzieś w Warszawie?
Anka

1. Data: 2003-03-29 21:15:49

Od: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miranka <a...@m...pl> napisał(a):

> Kto wie, czy ich wyroby można kupić gdzieś w Warszawie?

Na pewno mozna. Ja jakis rok temu kupowalam w Reducie (ale nie pamietam
konkretnie w ktorym sklepie). Wybor byl taki sobie. Na pewno nie bylo
wszystkich modeli ze strony. Podejrzewam, ze w innych centrach handlowych tez
sa.

1. Data: 2003-03-30 13:48:12

Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Colleen" <c...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
jakies
> strony w internecie z fajnymi butami. Napiszcie jakie wy nosicie. Moze

Polbuty to moze Wojas, (www.wojas.pl) z bardziej kobiecych moze Rylko?
(www.rylko.pl)

Asiek

1. Data: 2003-03-30 14:00:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Moze polecicie cos fajnego? Wiem ze to trudno opisac ale moze znacie jakies
: strony w internecie z fajnymi butami. Napiszcie jakie wy nosicie. Moze dzieki
: temu bede miala jakies natchnienie ;)).

ostatnio chodze non-stop w butach typu "miejskie juniorki" kupionych na
wyprzedazy w bacie i jestem b.zadowolona. nie wygladam jak prosto z biezni,
a jest mi wygodnie. jesli lubisz luz, poszukaj czegos w tym stylu. widzialam
gdzies swietne butki tego typu firmy sketchers (ale dosc, ze tak powiem,
cenne byly...).

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2003-03-30 23:01:54

Od: "zosia samosia" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jakies
> strony w internecie z fajnymi butami. Napiszcie jakie wy nosicie. Moze

Wygodne buty ecco. Polecam

baza matująca Sephory - ZACHWYTY
co na solarium?
co w solarium?