Buuu, gdzie ta baza? :-(

1. Data: 2002-12-20 16:00:41

Temat: Buuu, gdzie ta baza? :-(
Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, zazdroszcze Wam, szczesliwe posiadaczki! Nie moge dostac tej
bazy pod cienie Art Deco!
Jak juz wreszcie odnalazlam sklep w Katowicach, gdzie sa kosmetyki z tej
firmy (dzieki jednej z grupowiczek, chyba Justynie :-) to od trzech tygodni
dzwonie i bazy nie ma :-( Dzis dzwonilam do lodzkiej GC, bo mialby mi kto
przywiezc te baze w weekend, ale pani powiedziala, ze juz w tym miesiacu nie
bedzie :-( Powiedziala, ze znajde w sklepie firmowym w Warszawie - szkoda,
ze to tak daleko :-(
Buuu, i co mam zrobic... Sylwester sie zbliza... :-(
No to sie pozalilam.

Gosia

1. Data: 2002-12-20 16:10:10

Temat: Re: Buuu, gdzie ta baza? :-(
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Buuu, i co mam zrobic... Sylwester sie zbliza... :-(
> No to sie pozalilam.
>
> Gosia

hej,
przeciez tyle Sylwestrów spędziłaś bez bazy! I co, nie były udane...? :-)
pozdrawiam
magda m.

1. Data: 2002-12-20 16:21:44

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> przeciez tyle Sylwestrów spędziłaś bez bazy! I co, nie były udane...? :-)

Hihi, no wiem, ale wtedy nie wiedzialam o bazie ;-))

Gosia

1. Data: 2002-12-20 16:24:15

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Hihi, no wiem, ale wtedy nie wiedzialam o bazie ;-))
>
> Gosia

Eee, nie pozwól, żeby Ci jakaś baza zepsuła zabawę!!! :-)
A swoją drogą, to ja nawet nie marzę, że u mnie w Zielonej Górze ktoś o niej
słyszał... Stąd- przypuszczam- ta gorycz:-)
Pozdrawiam
magda m.

1. Data: 2002-12-20 16:29:13

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> Eee, nie pozwól, żeby Ci jakaś baza zepsuła zabawę!!! :-)

Na pewno nie zepsuje :-)

> A swoją drogą, to ja nawet nie marzę, że u mnie w Zielonej Górze ktoś o
niej
> słyszał... Stąd- przypuszczam- ta gorycz:-)

Rozumiem Cie :-) Chociaz Katowice nie sa zle zaopatrzone (ja musze do nich
dojechac jednak ;-) to zazdroszcze dziewczynom, ktore maja o siebie Galerie
Centrum :-)

Gosia

1. Data: 2002-12-20 16:38:06

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

W naszym przypadku lepiej, żeby te wszystkie "upolowane" rzeczy naprawdę się
sprawdziły... Bo jeśli mi się baza (jak ją w końcu dopadnę) zroluje na oku, to
się położę trupem w miejscu, gdzie akurat będę i niech mnie nikt nie podnosi :-)
Ale już mi minął okres biegania po mieście :-) Jak trafię to trafię (tylko tak
mówię, a i tak mam paranoję w oczach:-) ) hihihi
pozdrawiam
magda m.

1. Data: 2002-12-21 22:43:27

Od: "mala m" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziewczyny, zazdroszcze Wam, szczesliwe posiadaczki! Nie moge dostac tej
> bazy pod cienie Art Deco!
Douglas w Krakowie na Czyżynach ma takie bazy :)
mala m

1. Data: 2002-12-22 12:33:38

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup

> W naszym przypadku lepiej, żeby te wszystkie "upolowane" rzeczy naprawdę >
się sprawdziły...

:-) Masz racje :-) Bede bardzo wkurzona, jak sie nie sprawdzi ;-)

> Ale już mi minął okres biegania po mieście :-) Jak trafię to trafię
(tylko tak
> mówię, a i tak mam paranoję w oczach:-) ) hihihi

Ja juz tez zrezygnowalam z szukania, tzn. po swietach, jak gdzies trafie, to
kupie, ale juz mi przeszedl pomysl bazy na Sylwestra ;-)

Gosia

1. Data: 2002-12-22 12:34:52

Od: "Gosia" <G...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mala m <k...@i...pl> w wiadomości do grup

> Douglas w Krakowie na Czyżynach ma takie bazy :)

No ja wiem, wszedzie sa, gdzie mnie nie ma! Ja chcialam kupic na Slasku i
nic z tego. Trudno, moze sie kiedys znow wybiore do Krakowa - jak bylam
ostatnio w GC, bazy nie bylo :-(
Pozdawiam :-)

Gosia

1. Data: 2002-12-22 12:54:13

Od: Lilith aka Lilijka <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na grupie pl.rec.uroda "Gosia" <G...@b...org> napisal:

> Ja juz tez zrezygnowalam z szukania, tzn. po swietach, jak gdzies trafie, to
> kupie, ale juz mi przeszedl pomysl bazy na Sylwestra ;-)

W co drugim poscie piszecie o poszukiwaniach jakiejs bazy ArtDeco ;)
Czy ktos moglby mi w dwoch-trzech zdaniach napisac co to za cudo i
dlaczego jest tak rozpaczliwie poszukiwane? :) Przyznam szczerze ze
nie bardzo mam czas przebijac sie przez tysiace postow w archiwum :)
--
Demonicznie pozdrawiam - Lady_Lilith[at]go2.pl * ftp://lilijka.homeip.net
FOTKA: http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

"I wake up lonely, there's air of silence in the bedroom and all around."

Brawo dla Yves Rocher
GOLARKA ELEKTRYCZNA
Troche nie na temat
Jak jest za sauną?