Bydgoszcz - pasmanterie

1. Data: 2002-11-14 07:24:14

Temat: Bydgoszcz - pasmanterie
Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Bede jutro w Bydgoszczy, byc moze zostanie mi nadmiar wolnego czasu i nie
bede miala co z nim zrobic, tak wiec znacie moze jakies pasmanterie w
Bydgoszczy ? :) Moglabym jakos milo ten nadmiar czasu (o ile oczywiscie
bedzie) wykorzystac.

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-11-16 23:14:44

Temat: Re: Bydgoszcz - pasmanterie
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Monga <n...@p...fm> :

> [...]
> nie bede miala co z nim zrobic, tak wiec znacie moze jakies
> pasmanterie w Bydgoszczy ? :) Moglabym jakos milo ten nadmiar czasu (o

Nikt Bydgoszczy nie zna jak widac, ja juz troszke tak, przypadkiem
znalazlam 4 pasmanterie, wiec na przyszlosc sluze rada gdzie ich szukac :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

[Wawa] pochwala pasmanterii w Hali Polskiej
Kapa na kanape!
Takie tam przemyślenia
czy ktos wie?
Burda -druty