[Wawa] pochwala pasmanterii w Hali Polskiej

1. Data: 2002-11-13 20:24:49

Temat: [Wawa] pochwala pasmanterii w Hali Polskiej
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
W ostatni weekend bylam u mamy w wawie i zachecona opisami na grupie
pojechalam do Hali Polskiej do pasmenterii. Jestem po prostu pod wielkim
wrazeniem :)

Pan wspaniale zorientowany i dajacy wspaniale rady. Udalo mi sie nabyc
ostatnia kanwe plastikowa i smialam sie ze az 300 km jechalam specjalnie po
to. Kupilam artykuly ktorych w Poznaniu nigdzie nie ma, czyli praktyczne
rzeczy ze wstawkami z AIDY: reczniczki, podwojna rekawice do kuchni w
przesliczna krateczke. Zalowalam, ze tak malo tego Pan mial, bo pewnie do
momentu wyczerpania funduszy bym kupowala i kupowala :)
Moja mama zakupila bawelne do szydelkowania i wyszlysmy baaardzo zadowolone.
Dostalam od Pana numer telefonu - teraz jak bede u mamy to zadzwonie i
dowiem sie czy ma jakies ciekawostki, ktorych tutaj nie dostane.

Jesli ktoras z Warszawianek jeszcze tam nie byla to naprawde goraco polecam
:))))

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-11-13 20:36:32

Temat: Re: [Wawa] pochwala pasmanterii w Hali Polskiej
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W ostatni weekend bylam u mamy w wawie i zachecona opisami na grupie
> pojechalam do Hali Polskiej do pasmenterii. Jestem po prostu pod wielkim
> wrazeniem :)

A gdzie dokładnie jest ta Hala Polska? Może też kiedyś trafię do Warszawy i
przy okazji...
Balbina/Białystok

1. Data: 2002-11-13 20:39:13

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Balbina" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie dokładnie jest ta Hala Polska? Może też kiedyś trafię do Warszawy
> przy okazji...

przy ulicy Kolejowej (okolice pl. Zawiszy)

Valentine
Poznan

1. Data: 2002-11-14 02:50:53

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Orzeszak wrote:
> [...]
> dowiem sie czy ma jakies ciekawostki, ktorych tutaj nie dostane.
>
> Jesli ktoras z Warszawianek jeszcze tam nie byla to naprawde goraco polecam

Potwierdzam wszystko :) A jeśli czegoś nie ma, to Pan zapisuje i stara
się załatwić jak najszybciej (i jeszcze można z nim poplotkować na
tematy robótkowe) Bardzo polecam w ramach wycieczki po Warszawie :)
J.

1. Data: 2002-11-14 06:58:32

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się załatwić jak najszybciej (i jeszcze można z nim poplotkować na
> tematy robótkowe) Bardzo polecam w ramach wycieczki po Warszawie :)

I na temat "małe dziecko a robótki ręczne " ten przemiły Pan też moze
poplotkowac z klientką:))))) Ja tez zachwycona jestem. Moja Alicja też. Wcale u
niego nie ryczała, tylko czekała zapatrzona na półki az ściągniemy ze stojaka
100 mulinek hihihi

Pozdrawiam,
Zosia

1. Data: 2002-11-14 07:54:35

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale fajny jest ten Pan pozdrówcie go ode mnie jak go spotkacie następnym
razem :)))

Pozdrawiam
Magda (Białystok)

1. Data: 2002-11-14 11:57:32

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

buuuuuu, a moj maz pojechal dzis na 1 dzien do warszawy, a ja glupia sie z
nim nie zabralam !!!!! jutro sie z nim zabieram do Poznania (prawdopodobnie,
ale nie na pewno...), ale dziewczyny z Poznania mowily, ze tam nic nie ma
:((((
na pocieszenie zrobilam sobie zamowienie 10 minut temu z Hobby Studio.

maja (Rzeszow)

ps. do Poznania ode mnie jest 600 km, ale ja i tak mam nadzieje, ze cos
znajde :-)

Kapa na kanape!
Takie tam przemyślenia
czy ktos wie?