Był taki okres.

31. Data: 2010-02-18 18:09:04

Temat: Re: By? taki okres.
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał

> Ja nie mam orientacji seksualnej a uprawiam bezreligię.;))))

Chodzi o to że nie rozumiesz myśli wyrosłej z obserwacji, a zamiast
zobaczyć o co chodzi przypisujesz komuś orientację lub jechostwo. To
co opisuje nie wynika z mojej prywatności jest opisem obserwowalnych
rzeczy, zachowań.
===
Ponawiam pytanie, mam nadzieje, ze sie odwazysz na nie odpowiedziec:

Bym chcial wiedziec, jaki czlowiek chce zmieniac moje poglady.

zdarBrat

32. Data: 2010-02-18 18:13:39

Temat: Re: Był taki okres.
Od: "Fragile" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "J-23" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
>chlopie nie zdasz matury z j.polskiego

Nie odbieraj mu nadziei ;) Do maja jeszcze troche czasu... ;)

>poniewaz kolejny raz popisujesz sie podobnym bledem, to...
>piszemy nie "sytułacja", a sytuacja
>http://usjp.pwn.pl/lista.php?co=sytuacja
>
>J-23 itede...

A jak zda, bedziesz mial w tym swoj udzial ;P

Pozdrawiam,
F.

33. Data: 2010-02-18 23:46:30

Temat: Re: Byďż˝ taki okres.
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

XL napisał(a):
> Dnia Thu, 18 Feb 2010 14:41:01 +0100, Nagash napisaďż˝(a):

> Naprawdďż˝ liczysz na te wnioski?
> --
>
> Ikselka.

Te może chołata katolicka wkońcu popatrzy na siebie bo te posty wasze
to tylko napierdalanie chorej nienawiści, gdy wydaje wam się coś
antykatolckiego, a jakby ktoś pomyślał [ u katolika to niemożliwe], to
romowa była by inna

34. Data: 2010-02-18 23:47:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> chlopie nie zdasz matury z j.polskiego
> poniewaz kolejny raz popisujesz sie podobnym bledem, to...
> piszemy nie "sytułacja", a sytuacja
> http://usjp.pwn.pl/lista.php?co=sytuacja
>
> J-23 itede...

E kretynie dawno już ją zdałem.

35. Data: 2010-02-18 23:51:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):

> Hm!
> Zakladam ze nie ma rzeczonej matury, skoro "sadzi" takie byki!
>
> J-costam, costam...

Zakładam, że jesteś debilem co treści nie rozumie, ech te gnoje po
zawodówię jak z chorym dupskie zasrali ten internet. Ale to ciekawe bo
katole nawet na taki licealny poziom zaczeli warczeć, czyli co nie
skączyli podstawówy

Dla Himerki
tadadadam! hauhauhauhau!
Wielkie dzieki
CIEKAWE...
Re: WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash