Re: WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash

1. Data: 2010-02-17 07:55:30

Temat: Re: WIndows Phone 7 nie bedzie wspierał Adobe Flash
Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bart Ogryczak pisze:

> No proszę, nawet diagnozę sam sobie postawiłeś.

Taaa zapisz sie do PIS bez watpienia jestes trzecim blizniakiem w swojej
paranoi i głupocie. I zmien wreszcie lekarza

2. Data: 2010-02-17 12:09:39

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa zapisz sie do PIS bez watpienia jestes trzecim blizniakiem w swojej
> paranoi i głupocie. I zmien wreszcie lekarza

NTG -> pl.rec.paranoja

3. Data: 2010-02-18 16:18:46

Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szczesiu" <s...@p...pl> napisał w wiadomości

[......]
> NTG -> pl.rec.paranoja

To przyszło z pl.comp.os.advocacy. Goście tam robią niezłą jazdę :) W
zasadzie to nie wiele różni się tamta grupa od religii tyle, że to o
systemach komputerowych :))))

4. Data: 2010-02-19 09:16:14

Od: "Szczesiu" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To przyszło z pl.comp.os.advocacy. Goście tam robią niezłą jazdę :) W
> zasadzie to nie wiele różni się tamta grupa od religii tyle, że to o
> systemach komputerowych :))))

Cóż, każde... ścieki muszą znaleźć ujście - dołem, górą lub przez palce,
byle nie wyszły bokiem bo to ponoć niezdrowo ;)

Mój pies ;))))
Kochajmy dewocjonalia.
POMOCY !!!
Wszystkiego, Vilar!