Kólka na czole?

1. Data: 2010-02-16 08:33:27

Temat: Kólka na czole?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy gdyby Jezus został stracony na szubienicy, to Chrześcijanie
klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?

Logicznie rzecz biorąc... TAK.

I co szanowni Czytacze na to? :)

--
CB

2. Data: 2010-02-16 09:04:54

Temat: Re: Kólka na czole?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pełna zgoda. ;)
Nie miałem odwagi tego proponować, ale to ma wielki sens. :)))

--
CB

Użytkownik "Marek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

Zalecamy wizyte u psychiatry.

3. Data: 2010-02-16 09:13:30

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl>

> [...]
> klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
> palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?

Ciekawe są reakcje ludzi na symbol krzyża.
U jednych męka Jezusa konającego wywołuje współczucie.
U drugich emocje są zerowe: "mnie to nie dotyczy". Jeden z wielu.
Co mnie obchodzi los pomordowanych?
U trzecich "śmierć Boga" wywołuje "radość":
a) dobrze, że Chrystus został zabity bo odkupił moje winy - mogę
robić co chcę.
b) dobrze, że tego sk*syna samozwańca zaje*bano.
. . .
Ciekawe, że współczucie dla człowieka zabitego za niewinność
nie zależy ani od religii, ani od wyznania...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~ c:psp,psr
miłośnik mądrości i nie tylko :)

4. Data: 2010-02-16 09:28:20

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
> palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?

Najnowszy teledysk Madonny z wyuzdanym skokiem na bungee wywołał ostrą
reakcję Watykanu.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

5. Data: 2010-02-16 09:34:47

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet napisał:
> [...]
> klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
> palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?

a co to zmienia?

--
bla

6. Data: 2010-02-16 10:13:00

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał

> [...]
> klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
> palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?
==
A co lepsze, Brat, klakąnie przed krzyżami,
czy mordowanie swoich dzieci, które potrzebują przetoczenia krwi ? :o/

zdar

7. Data: 2010-02-16 10:39:52

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Spadaj, debilu:-) i
PLONK!!!

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

8. Data: 2010-02-16 12:22:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Lut, 09:33, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:
> [...]
> klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
> palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?

Twoja wiedza o symbolice chrześcijańskiej jest "powalająca".
Poczytaj o znaku ryby, pierwotnym symbolu.

9. Data: 2010-02-16 20:35:25

Od: powszedni <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
> palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?

Gdyby gówno było miodem...Alleluja!

10. Data: 2010-02-16 20:55:22

Od: Marek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> [...]
> klękaliby przed szafotem i modliliby się do niego, oraz robili sobie
> palcem kółka na czole, zamiast krzyżyków?

najlepsza sekta dla MK?
Korepetycje i problem.
NO I KTO BEDZIE WAM LISTY...
Walentynki (nie dla klapsomanów)