najlepsza sekta dla MK?

1. Data: 2010-02-16 08:21:44

Temat: najlepsza sekta dla MK?
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli tak wielkie masz parcie na sekty i sekciarstwo Vilarson, to powinnaś
szczególnie rozważyć ~sektę określającą się jako Świadkowie Jechowy.

Wiele, bardzo wiele ich poglądów jest zbieżna z twoim odbiorem
zagadnień biblijnych oraz świata.

Np uważają, że wszyscy ludzie są braćmi niezależnie od rasy, narodowości
itp.
Uważają Jezusa za wielkiego nauczyciela, proroka bożego, kogoś
największego z ludzi, kto przedstawił nauki, którymi należy się kierować
w swoim życiu. Ale bez fanatyzmu wobec Jego osoby.
Opierają się w znacznym stopniu na naukach biblijnych, które uważają
wprost za Prawdę.

Nie uważają się za Chrześcijan.

Rygorystycznie przestrzegają Dekalogu, w tym zakazu otaczania czcią
sprzętów religijnych, czyli badziestwa z drewna, metalu, kamienia, czy
namalowanych na szmatach.

Uważają, że człowiek ma śmiertelną duszę i kiedy umiera - umiera
w całości. W tym sensie nie różni się od zwierząt.
Notabene: akurat w twoim przypadku jest to w 100% zgodne z prawdą.

Wierzą w zmartwychwstanie dopiero w przyszłości.

Nie uważają świata za miejsce gdzie ludzie przestrzegają zasad miłych
dla Boga - wręcz przeciwnie.

Z innych: dystansują się od ONZ, New World Order, Iluminatów, rządów
światowych, innych sekt religijnych itp.

To prawdopodobnie najoptymalniejsza "sekta" dla osób takich jak ty
Vilarson [w naszej kulturze], w tym zwłaszcza dobrze koresponduje
z wieloma bliskimi ci poglądami (i aspiracjami np wobec Jezusa
i Ewangelii).

Gdybym był kimś z tej owczarni z której ty pochodzisz, i gdyby zależało
mi na miłości do Boga, to zostałbym najprawdopodobnie ŚJ.
Dlaczego?
Podczas gdy religie chrześcijańskie upadną z wielkim hukiem, to
ŚJ będą istnieć do skończenia świata.

Są w sumie całkiem-całkiem fajni...
jak na ~sektę oczywiście, jak na ~sektę.

--
CB

Chodzi mi o tę twoją lepkość emocjonalną wobec słów ludzi,
którzy są jak karły w kwestiach związanych z duchowością.

2. Data: 2010-02-16 10:11:54

Temat: Re: najlepsza sekta dla MK?
Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@n...pl> napisał

> Są w sumie całkiem-całkiem fajni...
> jak na ~sektę oczywiście, jak na ~sektę.
==
Poza morfdowanie swoich dzieci w sytuacji,
kiedy konieczna jest transfuzja krwi... :o/

> --
> CB
===
Tak więc jesteś świadkiem Jehowy, Brat ? :o)
Ciekawa rzecz...

zdar

3. Data: 2010-02-16 23:30:18

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Także m.in. nie uznają i w ogóle nie obchodzą niczyich urodzin, w tym
swoich własnych.

--
CB

[...]

4. Data: 2010-02-17 09:47:32

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli tak wielkie masz parcie na sekty i sekciarstwo Vilarson, to powinnaś
> szczególnie rozważyć ~sektę określającą się jako Świadkowie Jechowy.

CBuś, porozmawiajmy chwilkę poważnie.

1. Zadziwia mnie, że tak inteligentny człowiek wydaje opinie na temat
drugiej osoby na podstawie kilku wypowiedzi w necie. Nie dość, że są to
słowa, które są dowolnie manipulowalne, to w dodatku jakąś prawdę o
człowieku poznać można dopiero po tym co i jak robi.
Normalnie ODROBINĘ rozsądku facet.

2. Nie wciśniesz się pomiędzy mnie i Boga.
Nie ma takiej opcji.
Jeśli masz ciągoty do zostania......"kapłanem" i mówienia innym co jest
dobre, a co złe, załóż sobie swoją własną sektę.
Ode mnie wara.

3. Moja wizja życia z Bogiem jest prosta.
Proste zycie z Bogiem, wstawanie z nim i kładzenie się.
I tak moim zdaniem życie z Bogiem powinno wyglądać. I zapewniam Cię, że jest
przez to radosne.
Jeśli chcesz dołączyć do dużej grupy ludzi, którzy urządzają sobie walki na
cytaty, nie krepuj się - ale moim zdaniem nie ma w tym ani wiele prawdy, ani
sensu.

4. Jeśli tak podobają Ci się Jehowi, to również się nie krepuj.
Dobrej zabawy życzę.

5. Może zajął byś się własnym życiem, zamiast organizować mi moje?

Itd. Itd.....

Miłego dnia życzę, MK

5. Data: 2010-02-17 14:43:02

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nawet gdybym [hipotetycznie] zechciał dokonać czegoś takiego,
to dla ciebie nie znalazłoby się miejsce.
Ponieważ jesteś po prostu kimś zupełnie innym niż m.in. ja.

Poza tym Vilar: zachłystujesz się wypocinami żywcem wyciągniętymi
ze statusów jakichś sekt dla Debili - jeśli nie masz tego świadomości,
to spójrz na siebie łaskawie z boku.
Mnie bardziej chodziłoby o to, że jeśli już tak bardzo kleisz się do sekt,
to abyś rozważyła przynajmniej jakąś z górnej półki.

Co z tym zrobisz - nie moja sprawa.
Jak dla mnie możesz dalej obwieszać się zalatującymi na odległość
"prawdziwościami", dzięki czemu w odbiorze np moim jawisz się jako
"mięso dla sekt".

Ale przede wszystkim nie traktuj tego tematu śmiertelnie personalnie.
Nie chodziło mi w nim tylko o ciebie.
Tak więc zejdź na ziemię i nie przesadzaj. ;)

--
CB

6. Data: 2010-02-17 14:54:51

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poza tym Vilar: zachłystujesz się wypocinami żywcem wyciągniętymi
> ze statusów jakichś sekt dla Debili -

Dosyć tego CBek,
powiedziałam Ci - trochę zwykłego rozsądku.
To ty się zachłystujesz swoim widzi-Ci-się, które w dodatku jest stekiem
założeń, dopowiedzeń, własnych projekcji i b. wie czego.
Przestaję kupować Twoje opinie.
Zejdź na ziemię.

MK

7. Data: 2010-02-17 15:01:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak jak pisałem: jak to odbierasz to twoja sprawa.

Swoją opinię przedstawiłem.
Mam nadzieję, że jeśli nie tobie, to komuś się ew. przyda. ;)

--
CB

8. Data: 2010-02-17 15:02:48

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To ty się zachłystujesz swoim widzi-Ci-się, które w dodatku jest stekiem
> założeń, dopowiedzeń, własnych projekcji i b. wie czego.

OK, czyli mamy konsensus.
MK

9. Data: 2010-02-17 15:06:53

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szczerze mówiąc miałem cię za nieco bardziej rozumną.

Konsensus?
Powiedzmy. ;)

--
CB

OK, czyli mamy konsensus.

10. Data: 2010-02-17 16:24:36

Od: "sweet.graa`l'" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Poza tym Vilar: zachłystujesz się wypocinami żywcem wyciągniętymi
> ze statusów jakichś sekt dla Debili - jeśli nie masz tego świadomości,
Brat, a czy świadkowie Jehowy to sekta dla debiki ?

> Mnie bardziej chodziłoby o to, że jeśli już tak bardzo kleisz się do sekt,
> to abyś rozważyła przynajmniej jakąś z górnej półki.
===
Polecasz świadków Jehowy ?

> --
> CB