Byłam w aptece!

1. Data: 2003-01-28 14:25:39

Temat: Byłam w aptece!
Od: "Małgorzata Golińska" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byłam w aptece żeby zakupić wcześniej wspomnianą witaminę E.
Zawsze chodzę do tej samej apteki, mam tam zaufaną, młodą panią magister.
Pani ta zaproponowała mi zrobienie maści z dużą ilością wit.E i C.
Działa ponoć bardzo dobrze a i cena nie jest taka wysoka.
Wkrótce dam znać o rezultatach.

1. Data: 2003-01-28 21:29:21

Temat: Re: Byłam w aptece!
Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Golińska" <g...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:b163uj$1td$1@news.tpi.pl...
> Byłam w aptece żeby zakupić wcześniej wspomnianą witaminę E.
> Zawsze chodzę do tej samej apteki, mam tam zaufaną, młodą panią magister.
> Pani ta zaproponowała mi zrobienie maści z dużą ilością wit.E i C.

W której aptece (bo pamiętam że jesteś z Krakowa...)?
DominikaNM

1. Data: 2003-01-29 07:50:17

Od: "Kropelka" <k...@u...niewinne.serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pani ta zaproponowała mi zrobienie maści z dużą ilością wit.E i C.
> Działa ponoć bardzo dobrze a i cena nie jest taka wysoka.

Po tym poscie tez polecialam do apetki. Kupilam wit. E i zapytalam sama o
taka masc. I powiedzieli ze zrobiliby nawet tylko musza miec przepis. Gosiu
moze daloby sie taki przepis zalatwic? Bo inaczej to na recepte musialoby
byc (oni tak z glowy nie zrobia). Powiedziano mi takze ze 100g takiej masci
bedzie kosztowalo kolo 10 zl.
A swoja droga moze cos u mnie dziwnie ale w jakich buteleczkach kupujecie ta
witamine e? Ja mam 10 ml ktore kosztowalo 8 zl. Troche duzo wg mnie. I na
smarowanie sama witaminka to chyba znacznie za duzo. Narazie dolozylam kilka
kropelek do kremu.

Kropelka

1. Data: 2003-01-29 16:19:48

Od: "EwaK" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> witamine e? Ja mam 10 ml ktore kosztowalo 8 zl. Troche duzo wg mnie. I na
> smarowanie sama witaminka to chyba znacznie za duzo. Narazie dolozylam

A jakie jest stężenie tej witaminy E w kroplach? Bo widziałam krem Eris z 5%
stężeniem wit E (50 ml) za ok. 20 zl - może byłby bardziej opłacalny?

Ewa K.

1. Data: 2003-01-30 19:20:34

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> widziałam krem Eris z 5%
> stężeniem wit E (50 ml)

Ja bym sobie nie zawracała głowy wit.E w kroplach tylko kupiła coś z serii
Optolind (w aptekach). Kosmetyki te zawierają od 5 do 25% witaminy E. Krem
do cery suchej i wrażliwej zawiera 10% witE, intensywny krem do cery bardzo
suchej i wrażliwej zawiera 15% witE, krem do szczególnie szorstkich i
wrażliwych partii skóry zawiera 25%wit E. Jest też balsam do ciała z 5%
wit.E. Ceny od ok.30zł do ok.50zł.

1. Data: 2003-02-01 19:35:23

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jakie jest stężenie tej witaminy E w kroplach?

1 ml zawiera 300mg wit E rozpuszczonej w oleju arachidowym
1 kropla zawiera 11 mg witE

AVON - krem Retroactive
rozszerzone pory - tym razem u faceta
gdzie Mariza