Było: Akademia Medyczna w Gdańsku

1. Data: 2000-08-08 13:08:29

Temat: Było: Akademia Medyczna w Gdańsku
Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak z czystej ciekawości. Od jakiej sumy i ilu ukłonów pacjent zasługuje na
dobre traktowanie? Jakie pensje wywołają uśmiech na twarzy personelu? Ile
kosztuje dobre słowo? Chodzi mi i sumy przybliżone, bez groszy po przecinku.
Przemysław Sługocki
s...@p...pl

2. Data: 2000-08-09 12:47:53

Temat: Re: Było: Akademia Medyczna w Gdańsku
Od: "Adam Szczebak" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

uczestnicze w grupie juz od pewnego czasu i co chwile burzliwe dyskusje
wywoluje jeden temat: "ci paskudni lekarze, nieuki pi... itd, itp..."
jezeli chodzi o zachowanie lekarzy i innego personelu medycznego: ludzie!!!
tego nie uczą na żadnych studiach!!!. takie rzeczy jak zachowanie, kultura
osobista wynosi sie z domu, i to swiadczy o podstawowym wychowaniu, jakie
odbiera sie za mlodu!!! wsrod informatykow tez sa ludzie bez podstawowej
kindersztuby, a i w innych zawodach tez nie brakuje.
przeciez jest nawet przyslowie: "czym skorupka za mlodu nasiaknie..."
dyskusje są wywoływane najczęsicej po negatywnych przezyciach danego
sluchacza listy, a zaczyna sie zwykle: "ku... bylem u faceta o
nazwisku...... jest do dupy, mowie wam, nie chodzcie tam, podpis: anonimous
user". są wyjątki od reguły, ale niewiele.
jezeli chodzi o kasę: po prostu kasa zapewniająca godziwe zycie, moge podac
kilkanascie przykladow, gdzie lekarz, po 1 st. specjalizacji zarabia 'na
rękę' ok 650-700 pln. jezeli wezmie 10 dyzurow w miesiącu (czyli co trzeci
dzien poza domem w tym min. jeden caly weekend) jego pensja wzrosnie do
astronomicznej sumy 1100-1200 pln. czy takie przyblizone sumy odpowiadają
panu Slugockiemu??

mysle ze podstawowa pensja lekarza (etat bez dyzurow) powinna wynosic ok
2000 pln. [prosze o komentarze].
i jeszcze moze prosze o podanie sredniej pensji informatykow.....
tylko nie mowcie, ze wy to cos robicie, w przeciwienstwie do lekarzy....

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

Było: Akademia Medyczna w Gdansku
Jak liczy sie tygodnie ciazy?