EPO

1. Data: 2000-08-08 06:52:28

Temat: EPO
Od: "Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2000-08-08 07:21:35

Temat: Re: EPO
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-08-08 09:08:53

Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Sługocki
s...@p...pl

4. Data: 2000-08-08 09:52:17

Od: "Przemysław Sługocki" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> wrote in message
news:8moiin$c9a$1@news.tpi.pl...

> Niestety nie wiem. Moj chlopak mowi o braniu EPO i dlatego chcialam sie
> dowiedziec co to jest.
>
> Ania S.

Napisz na priva więcej szczegółów medycznych (był operowany, choruje lub
nie, bierze jakieś leki). Brać można leki (np erytropoetynę) i na tym się
znam, lub narkotyki i środki odurzające, a na tym się nie znam.
Przemysław Sługocki
s...@p...pl

5. Data: 2000-08-08 10:06:58

Od: "Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2000-08-08 15:29:44

Od: Władysław Gaweł <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania S." napisał(a):

> Potrzebuje informacji na temat EPO.
> Nie wiem czy mam kogos bic czy nie
Chlopak chodzi na silownie? , uprawia wyczynowo sport? jesli tak to
mozesz bic
Czy tez jest ciezko chory? jesli tak to nie bij.
W.G

7. Data: 2000-08-08 20:58:24

Od: "Robert" <r...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania S." <a...@w...iie.pz.zgora.pl> napisał w wiadomości

> Niestety nie wiem. Moj chlopak mowi o braniu EPO i dlatego chcialam sie
> dowiedziec co to jest.
>
> Ania S.

Witam,
jest to środek (dopingujący) przyjmowany przez sportowców którzy uprawiają
długodystandowe i wyczerpujące sporty. Środek jest niebezpieczny, powoduje
zagęszczenie krwi, poprzez znaczne zwiększenie ilości czerwonych ciałek
(lepsze zaopatrzenie w tlen). Może to spowodować - przy nieumiejętnym
dawkowaniu - kłopoty z sercem (zaburzenia rytmu, migotanie, zawał).
Jeśli Twój facet bierze to aby nabrać masy mięśniowej to jest to głupie bo
EPO pomaga tylko na wytrzymałość (maratony, kolarstwo). Na olimpiadzie w
Sydney będzie poszukiwany w organizmach sportowców jako środek dopingujący.
Do tej pory mimo że wszycy wiedzieli że część sportowców brała, to nie było
jak im tego udowodnić.
PS. Nakłoń go aby tego nie brał, sportowcy biorą pod kontrolą lekarza a i
tak słyszy się o zgonach nagłych np. wśród koszykarzy, kolarzy.

pozdrawiam, mam nadzieję że pomogłem

Robert

! PILNE !
okoloporodowe porazenie nerwu splotu barkowego
Ogolnie: Akademia Medyczna w Gdansku- wybaczcie!
Crohn's disease
Grzybica na jezyku