Było - Re: Skąd się biorą takie patologie???

1. Data: 2003-09-01 17:27:16

Temat: Re: zmiennosc
Od: silvio_manuel <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cbnet napisał:
> A nie martwi Cie ze bez tego nadal siedzielibysmy na drzewach? :)

Nie wchodźmy w zagadnienia ewolucji. Zmienność o której napomknąłem jest
zmiennością w ujęciu patologicznym (totalnie powszechnym, tak, tak).
Ale ok. Wyobraźmy sobie dwa jachty, które muszą dopłynąć GDZIEŚ.
Pierwszy jacht halsuje (ponieważ wieje od dziobu) na wybranych żaglach,
omija wyspy, płycizny i inne łodzie (chyba, że wieje mu od prawej burty
(ma pierwszeństwo)). Zawija na noc do portów lub zatoczek ale rankiem,
jeszcze na bryzie stawia żagle i wypływa aby GDZIEŚ znalazło się bliżej
niego. Jacht drugi NAWET NIE WIE O ISTNIENIU owego GDZIEŚ i pływa sobie
od portu do portu, od ogniska do ogniska, od imprezy do imprezy, czasem
do sklepu jak się skończy piwo :) Ale gdzie on tak właściwie płynie ?
Czy strenik zdąży zatrybić w główce przed nadejściem zimy, że nie tylko
ma zły kurs ale W OGÓLE NIE MA ŻADNEGO ? To nazwałem "from disco to
disco" :))

silvio

1. Data: 2003-09-01 19:55:54

Temat: Re: Było - Re: Skąd się biorą takie patologie???
Od: "" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dopuki internet jest jeszcze mało popularny
> he he
> ale nowa epoka już nastała
> EPOKA INFORMATYCZNA
> przemysł musi produkować
> ludzie będą kupować
> sieci lokalne, lokalne problemy, lokalni liderzy
> kiedy "to,to" zaleje cały świat?
> sto tysięcy podpisów proszę?  co proszę??
> podpis elektroniczny? - nie ma sprawy  ;DDD
>
> tematy zastępcze, manipulacja, presja, inwigilacja
> nie ma takiej siły żeby to powstrzymać
> kodowanie i multiplikowanie przekazów
> podziemie i cenzura i i i wyścig szczurów

Jesli jestes swiadomy wszystkiego, prawdy
swych racji, niechcialbys sie z nimi podzielic
z innymi ?
Naglosnic swoje poglady na jak najszerszym
forum. Cienka granica miedzy Wiara a wiara w
racje racjonalne.
Ale mowimy o zdrowym rozsadku ktory zawsze jest gora.
Aby nie byc wyalienowanym czasem wystarczy poczucie
wspolnoty z grupa myslaca podobnie.

1. Data: 2003-09-01 20:21:28

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@p...onet.pl>

> [...]
> racje racjonalne.
> Ale mowimy o zdrowym rozsadku ktory zawsze jest gora.
> Aby nie byc wyalienowanym czasem wystarczy poczucie

Może to zabrzmi "dziwnie" (przynajmniej na dziś)
lecz dla mnie Wiara a wiara w racje racjonalne
wcale się nie wyklucza, podobnie zdrowy rozsądek
z niewymownym uczuciem.
Jeśli masz podobne odczyty oczywistości
to nie jestem wyalienowany :-)))

\|/
re:

MOJA SIOSTRA - Re-post - RŻNIĘCIE w karciory w pobliskim parku
Pytanie o normę , myśli po przeczytaniu komentarzy w Onecie
Meliny dla ubogich
protest przeciw patentom na oprogramowanie
FLUOXETIN