Meliny dla ubogich

1. Data: 2003-08-30 16:53:27

Temat: Meliny dla ubogich
Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako czlowiek o wybitni niskim IQ, chcialem szanownych grupowiczow zapyac, czy wiedza
lub sie domyslaja - dlaczego ludzie najubozsi, dostaja miszkania w czyms, co ja
nazywam wprost - meliny - czyli stare walace sie domy, przepelnione grzybem, ruiny.
Czyzby, nasze panstwo, bylo na tyle wspanialomyslne, ze uwaza, ze takim ludziom juz
nic wiecej sie nie nalezy i z tego sie beda cieszyc? Czy to ze zaklady padly to wina
tych ludzi, czy panstwa - w ktorym obecnie sie nic nie oplaca? A moze taki czlowiek
jest mniej oplacalny dla panstwa, a tym samym mniej wazny. Bylem dzisiaj w takiej
dzielnicy, okolo 50 metrow od miejsca, gdzie stoi owiany pieknymi i zawsze swiezymi
kwiatami pomnik papieza na placu koscielnym, a matka zastanawia sie, czy dzisiaj
roocznemu dziecku dac kaszke, czy ziemniaki z miesem. Prosze, oswieccie mnie, moze ja
czegos nie rozumie....

--
Jeszcze nie całkiem kompletna, ale jakoś działa....
www.bezimienny.prv.pl

1. Data: 2003-08-30 16:56:18

Temat: Re: Meliny dla ubogich
Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek B." <d...@...pl>

> Prosze, oswieccie mnie, moze ja czegos nie rozumie....

W każdym państwie w którym władza nie jest kontrolowana
przez społeczeństwo - bardziej dba o siebie niż o swoich
wyborców. Polska w okresie transformacji (30.08.2003r)
nie jest wyjątkiem ;D (uśmiech raczej poważny tamto to zmyła)

\|/
re:

1. Data: 2003-08-30 16:56:29

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Jako czlowiek o wybitni niskim IQ, chcialem szanownych grupowiczow zapyac,
>czy wiedza
>lub sie domyslaja - dlaczego ludzie najubozsi, dostaja miszkania w czyms,

a dostają??? jesli to prawda, wyzbede sie chetnie aby w ten sposb wejsc w
posiadanie :)

> [...]
>ludziom juz
>nic wiecej sie nie nalezy i z tego sie beda cieszyc?

wiecej??? na litosc boska, o czym ty mowisz?

>moze ja
>czegos nie rozumie....

poki co, ja niczego z twojego tekstu nie rozmumie

Ni
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-30 17:21:01

Od: "Marsel" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ja
>nazywam wprost - meliny - czyli stare walace sie domy, przepelnione grzybem,

Prawdopodobne chodzi Ci o mieszkania komunalne i socjalne. Zwroc sie z tym
pytaniem do wladz miasta i gminy. Co prawda odppowieda Ci ze wyczerpali lub w
ogole nie mieli zadnych funduszy na remonty (jesli w ogole wiedza jakie
posiadaja budynki, gdzie i w jakim sa stanie to juz dobrze), mieszkancy nie
placa czynszów, nie dbaja a czesto sami demoluja (np. znam fakt demontazu
grzejników z wlasnego mieszkania w celu odsprzedazy i nabycia alkoholu).
Wszystko to prawda, ale jedynie w urzedzie gminy/miasta mozesz cos wskorac
(choc watpie - ale przynajmniej dowiesz sie jak to sie kreci)

1. Data: 2003-08-30 19:44:18

Od: "Jacek B." <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Marsel" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> a dostają??? jesli to prawda, wyzbede sie chetnie aby w ten sposb wejsc w
> posiadanie :)

a dostają - chlapnij sobie ustawę o pomocy społecznej, wskocz do najbklioższego MoPSU
i usłysz jak to wiele robią i jak to ludzi obdarowywują mieszkaniami - nazywają je
różnie - czesto socjalne - ja uważam, że w jaskiniach jest czysciej i bezpieczniej
niz w takich mieszkaniach.

> wiecej??? na litosc boska, o czym ty mowisz?

o Polsce - Twojej Ojczyźnie -

> poki co, ja niczego z twojego tekstu nie rozmumie

widocznie tez masz niskie IQ, tak jak ja! - a skoro nic nie rozumiesz - to po co
komentujesz? - gdybym cos rozumial to nie pytalbym, proste?

1. Data: 2003-08-30 21:05:21

Od: "izela" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek B." <d...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dzisiaj
> roocznemu dziecku dac kaszke, czy ziemniaki z miesem. Prosze, oswieccie

Wolanie o sprawiedliwosc...
Przypomina mi sie historia kobiety, ktorej kolejne dzieci musialy zostac
objete specjalna troska.. Miala 33 lata, rodzila 12 dziecko, ona i maz bez
pracy.. Ordynator po porodzie podszedl do niej i mowi"kobieto, podwiaze Ci
jeden jajnik, bedziesz miala mniejsze szanse na kolejne ciaze, ktore
wyniszczaja Twoj organizm.".- skonsultowala to szybko z mezem, ktory
uswiadomil nadgorliwego lekarza jakie prawo ma do decydowania o ilisci
posiadanych przez nich dzieci.. Mam wielu znajomych, ktorzy wszytko oddaliby
za jedna dziecine.. Gdzie sprawiedliwosc?
izela

1. Data: 2003-08-30 22:11:51

Od: "Alg" <d...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "izela" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> posiadanych przez nich dzieci.. Mam wielu znajomych, ktorzy wszytko oddaliby
> za jedna dziecine.. Gdzie sprawiedliwosc?

a gdzie jest powiedziane że świat jest sprawiedliwy? - nawet Bóg tego w Biblii
nigdzie nie mówi!

1. Data: 2003-08-31 08:11:27

Temat: Odp: Meliny dla ubogich
Od: "Krzesanica" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dzisiaj
> roocznemu dziecku dac kaszke, czy ziemniaki z miesem. Prosze, oswieccie

Ja moze nie mam tak niskiego IQ ale nie w tym rzecz :-)
Świata nie zmienisz. Jestesmy ludzmi a ludzie wlasnie tacy są tak
ustawilismy ten świat i kazdy no moze nie kazdy ale zdecydowana wiekszosc
bedzie myslala tylko o sobie. Logicznym zatem jest ze ten kto ma np. 2
swetry bedziech chcial kupic jeszcze jeden a nie oddac temu co marznie.A
Panstwo hmm.... fakt nie zapewnia nalezytych warunkow ale.... wiesz... jest
wiele rodzin ktore jeszcze bardzo dlugo mieszkaja niepłacąc czynszu, tak
szybko ich nie wyrzucaja co niektorzy urzadzaja sobie w tych mieszkaniach
wlasnie meliny a pieniadze z opieki przeznaczaja na inne cele.... bywa
naprawde roznie... wracając do Panstwa czy mozna ządac od tonacego okretu
aby ruszyl dalej... gadac sobie mozna ale swiatem rządzi pieniądz zeby
przetrwac trzeba walczyc a jak komu sie nie podoba to wyjazd z kraju nikt
Cie nie bedzie zatrzymywal.... zreszta jestesmy juz prawie Europa :-))))
przykre to wszystko mnie tez sie nie podoba, ale nie masz prawa glosu o
ktorym tyle sie mowi. taka niestety prawda. Dżungla hipokryzji, zwierzeta
maja nad nami przewagę, bo one w swojej dzungli sa naturalne :-) Nie czujesz
tego przeciazenia w powietrzu? bo ja tak, za duzo sie juz tego nazbieralo,
niebawem sie skonczy ale nas jeszcze nie dotknie niestety
tak myslę, ksiega dzungli zamknie sie nieco pozniej.
Radze nie zastanawiac sie zbyt wiele nad tym wszystkim, jesli mozesz to
pomoz, ja staram sie tak robic, mile kiedy ktos podaruje Ci mily szczery
usmiech za jakis drobiazg ale przekonalam sie tez ze nawet Ci najbiedniejsi
potrafia byc strasznie niewdzieczni. Podejdz do tego wszystkiego z
dystansem.
pozdrawiam
Iza

1. Data: 2003-08-31 08:52:37

Od: "izela" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alg" <d...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Ci

> a gdzie jest powiedziane że świat jest sprawiedliwy? - nawet Bóg tego w

ano wlasnie.. wiec nie pytaj :dlaczego ludzie najubozsi, dostaja miszkania w
czyms,
nie tylko tu jestesmy bezsilni..
izela

1. Data: 2003-08-31 09:11:11

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "izela" <i...@o...pl>

> nie tylko tu jestesmy bezsilni..
> izela

cywilizacją sterują mechanizmy
jeśli kultura wypracowuje mechanizmy
które przybierają formę prawną -
to kultura modyfikuje cywilizację. :o)
SPRZĘŻENIE ZWROTNE

\|/
re:

protest przeciw patentom na oprogramowanie
FLUOXETIN
(o facetach)
"Wezwanie do Miłości" A.deMello
wirusy komputerowe - kto pisze?