CENTRALNY ODKURZACZ

1. Data: 2001-08-16 05:52:16

Temat: CENTRALNY ODKURZACZ
Od: "MARCIN" <M...@O...POCZTA.PL> szukaj wiadomości tego autora

proszę o pomoc. Jestem w trakcie budowy dużego domu około 500 m2, mam zamiar
załozyć odkurzacz centralny. jeśli ktoś już ma, proszę o opinię, o zalety i
wady. marcin

1. Data: 2001-08-20 09:11:35

Temat: Re: CENTRALNY ODKURZACZ
Od: "Leszek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam w domu od 1.5 roku i uważam, że jest to urządzenie genialne. Bez
hałasu, bez kurzu. My mamy firmy Beam (USA) i polecam gorąco. Dodatkowo mamy
taka szufelkę w kuchni pod szafkami kuchennymi - to tez działa super -
naciskasz nogą i odkurzasz z podłogi odpadki. Polecam i pozdrawiam. Jak
chcesz wiedziec cos więcej to napisz na priv.

Leszek

1. Data: 2001-08-20 12:29:16

Od: "Bolek Paradowski" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kup profesionalnego kerchera na wode i daj spokuj z centralem jak ci bachor
wsadzi coś do rury to bedzie fajno !

1. Data: 2001-09-26 07:47:31

Od: "Grzegorz Porowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Używam od 1,5 roku i według żony bez tego udogodnienia nie wyobraża sobie
domu.
Ważne:
Najczęściej rury zatykają się, jeżeli ktoś wyłączy odkurzacz zanim brudy
dolecą do odkurzacza.
Najcześciej dzieje sie to podczas sprzątania igliwia po świątecznej choince.
Dlatego ja wybrałem rozwiązanie, że odkurzacz wyłączam wyjmując wąż z
gniazda w ścianie.
Zanim odłoży się rurę i podejdzie do ściany śmieci powinny dolecieć do
"celu".
Zdecydowanie polecam
Grzegorz

Użytkownik MARCIN <M...@O...POCZTA.PL> w wiadomości do grup