CHODZI ZA MNA...

11. Data: 2010-09-03 18:02:46

Temat: Re: CHODZI ZA MNA...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Sep 2010 11:54:47 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tak myślałem patrząc na dietę. :-)

Moja starsza córka lubi identyczną dietę (tyle, że goloneczki woli
przednie, za to dwie), a nosi rozm. 34 i ma 52 cm w pasie (kiedy jej suknię
ślubną szyto, to kilka razy zdejmowano miarę, bo podejrzewano pomyłkę, więc
nie "patrz" tak, bo Ci oczy wylezą od wciągania własnego brzuszyska :-)

12. Data: 2010-09-03 18:10:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Sep 2010 12:55:44 +0200, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Zależy z czego była... Kiedyś w knajpie podano mi taką dobrze ponad 2
> kg. Widelec dał się wbić tylko na mniej więcej 3 mm ale na tak wbitym
> całą podniosłem. A cuchnęła niemożebnie - cóż, z knura - emeryta golonki
> jadalnej się spodziewać nie należy. Oczywiście odesłałem do kuchni -
> niech sami takie świństwo jedzą. I nie sądzę żeby nawet szybkowar wiele
> pomógł.

Dokładnie. Kupuję tylko małe przednie goloneczki z małych świnek - w jednym
i tylko jednym sklepie, więc wiem, co jem :-)

13. Data: 2010-09-04 02:52:10

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

daj fotke

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2010-09-04 11:24:54

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ikselka napisał:

> Lubię taką, zeby mięsko było delikatniutkie i porozdzielane kleistymi
> fragmentami. Mniam. Tylne golonki mają mięso "zblokowane" bardziej, a nie
> "poprzerastane" kleikiem jak przednie :-)

Aś tam, podniecacie się jakąś świńską nogą! Raciczki cielęce, najlepiej
w cieście!

--
Darek

15. Data: 2010-09-04 11:59:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Sep 2010 13:24:54 +0200, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> Aś tam, podniecacie się jakąś świńską nogą! Raciczki cielęce, najlepiej
> w cieście!

Lubię. A i kurzęce "rapetki" też - i galaretka z nich pyszna, i ogryźć je
zda się.

16. Data: 2010-09-04 12:54:40

Od: "Paweł B." <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://bit.ly/7pY3Dp

--
Paweł B.

17. Data: 2010-09-04 12:57:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 04 Sep 2010 14:54:40 +0200, "Paweł B." napisał(a):

> http://bit.ly/7pY3Dp

To Ty? - ząbki zdałoby się umyć...

CARPE DIEM
[Dieta ] [Dzieci] Chwalę :-)