CHODZI ZA MNA...

1. Data: 2010-09-03 04:38:58

Temat: CHODZI ZA MNA...
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

... kaszanka gryczana z duszoną cebulką, musztardą kremską lub sarepską,
świeżym dobrze wypieczonym chlebem i sześciopakiem piwencji.

Drugi prześladowca to ponad kilogramowa golonka ugotowana z włoszczyzną i
czosnkiem, do stanu kleistości skórki, chrzanik lub musztarda kremska lub
sarepska, świeży, dobrze wypieczony chleb i pyffo

2. Data: 2010-09-03 08:10:46

Temat: Re: CHODZI ZA MNA...
Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> ... kaszanka gryczana z duszon? cebulk?, musztard? kremsk? lub sarepsk?,
> ?wieżym dobrze wypieczonym chlebem i sze?ciopakiem piwencji.
>
> Drugi prze?ladowca to ponad kilogramowa golonka ugotowana z włoszczyzn? i
> czosnkiem, do stanu kleisto?ci skórki, chrzanik lub musztarda kremska lub
> sarepska, ?wieży, dobrze wypieczony chleb i pyffo

Ile metrów masz w pasie?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

3. Data: 2010-09-03 08:32:36

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czosnkiem, do stanu kleistości skórki, chrzanik lub musztarda kremska lub
> sarepska, świeży, dobrze wypieczony chleb i pyffo

Mniam (jsli chodzi o to drugie)
To pierwsze.. hmm moze bez musztardy, a za to kaszanka z podrobami (moze byc
gryczana).

4. Data: 2010-09-03 09:42:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Sep 2010 06:38:58 +0200, Panslavista napisał(a):

> Drugi prześladowca to ponad kilogramowa golonka ugotowana z włoszczyzną i

Ponadkilogramowa golonka? - ja lubię tylko małe, przednie goloneczki. Są
delikatne.

5. Data: 2010-09-03 09:45:17

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Ile metrów masz w pasie?

!,25m

6. Data: 2010-09-03 09:46:33

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponadkilogramowa golonka? - ja lubię tylko małe, przednie goloneczki. Są
> delikatne.

Po szybkowarze z włoszczyzną tylna też jest delikatna i MIĘSKA !!!

7. Data: 2010-09-03 09:54:47

Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> szukaj wiadomości tego autora

> "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> wrote in message

> !,25m

Tak myślałem patrząc na dietę. :-)

8. Data: 2010-09-03 10:04:44

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Tak myślałem patrząc na dietę. :-)

Masz problem - ot, dawno nie jadłem.

9. Data: 2010-09-03 10:55:44

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Panslavista napisał:
> "Ikselka"<i...@g...pl> wrote in message

> Po szybkowarze z włoszczyzną tylna też jest delikatna i MIĘSKA !!!

Zależy z czego była... Kiedyś w knajpie podano mi taką dobrze ponad 2
kg. Widelec dał się wbić tylko na mniej więcej 3 mm ale na tak wbitym
całą podniosłem. A cuchnęła niemożebnie - cóż, z knura - emeryta golonki
jadalnej się spodziewać nie należy. Oczywiście odesłałem do kuchni -
niech sami takie świństwo jedzą. I nie sądzę żeby nawet szybkowar wiele
pomógł.

--
Darek

10. Data: 2010-09-03 17:58:16

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Sep 2010 11:46:33 +0200, Panslavista napisał(a):

> Po szybkowarze z włoszczyzną tylna też jest delikatna i MIĘSKA !!!

Lubię taką, zeby mięsko było delikatniutkie i porozdzielane kleistymi
fragmentami. Mniam. Tylne golonki mają mięso "zblokowane" bardziej, a nie
"poprzerastane" kleikiem jak przednie :-)

CARPE DIEM
[Dieta ] [Dzieci] Chwalę :-)
Zielona herbata - pić czy nie?
tibco Video Tutorials