CHRITABLE MISSION OF DJ S dla FUNDACJI TACY SAMI

1. Data: 2005-10-13 08:08:26

Temat: CHRITABLE MISSION OF DJ S dla FUNDACJI TACY SAMI
Od: "Agata " <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wraz z organizatorem White Impact zapraszamy Was do wzięcia udziału w
kampanii społecznej.
Akcja promuje kulturę Techno, która niesie ze sobą tolerancje dla ludzi o
innych od nas orientacjach, sprawności fizycznej i umysłowej, upodobaniach i
sposobie bycia. Zero przemocy i agresji a jedynie perfekcyjna muzyka i dobra
zabawa bez udziału dopingu. Jako, że muzyka, podobnie jak język, jest formą
komunikowania się i koordynowania działań między ludzmi, jak również sprzyja
zgodzie a tym samym ułatwia współdziałanie , pragniemy zorganizować ogromne
wydarzenie medialne, które zwiększy wrażliwość na los osób potrzebujących.
Dążymy do wyrównania szans wszystkich ludzi, a szczególnie osób
niepełnosprawnych w obszarze kultury i rekreacji.
Środki zebrane podczas imprezy 16.10.2005r. [niedziela] w Klubie Bravo w
Gliwicach zostaną przekazane Fundacji "TACY SAMI" na zorganizowanie wyjazdu
na obóz sportowy osób niepełnosprawnych.
Impreza jest niekomercyjna!!! Artyści grają za darmo, dlatego koszt
wejściówki to 5 zł.

Zapraszamy też na:
www.djsmission.glt.pl