CIENKIE I RZADKIE WLOSY - dlugie

1. Data: 2005-02-27 09:19:38

Temat: CIENKIE I RZADKIE WLOSY - dlugie
Od: "Magi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Jak mozna sie domyslic po temacie mam cienkie i rzadkie wlosy. Kiedys tak
nie bylo - wlosy byly grube i bardzo geste, ale zbiegiem czasu zaczely
wypadac i przerzedzac sie. Stosowalam rozne preparaty, lykalam witaminy ale
nie zatrzymalo to, tego procesu.
Teraz jestem posiadaczka kruczoczarnych (naturalny kolor) i blyszczacych
wlosow ale, niestety, w niezawielkiej ilosci.
I teraz moje pytanie - czy ktos moze polecic mi produkty dzialajace
regenerujace na cebulki? Czy moge powrocic do poprzedniego stanu wlosow
(uprzedze, ze wypadanie wlosow nie bylo wynikiem choroby, odchudzania czy
brania antybiotykow - zaczely wypadac przed 18. rokiem zycie, a teraz mam
okolo 26. lat).
Jestem zainteresowana rowniez produktami optycznie pogrubiajacymi wlosy
(chodzi mi o specjalistyczne produkty, niedostepne w supermarketach tylko
raczej w salonach fryzjerskich).
Dziekuje serdecznie i pozdrawiam.
Magdalena

1. Data: 2005-02-27 12:39:04

Temat: Re: CIENKIE I RZADKIE WLOSY - dlugie
Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magi" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> I teraz moje pytanie - czy ktos moze polecic mi produkty dzialajace
> regenerujace na cebulki? Czy moge powrocic do poprzedniego stanu wlosow

To ja podpowiem sposób pani Joanny Chmielewskiej, opisywany zarówno w
Autobiografii jak i w którejś z jej książek.

Olejek rycynowy (cała buteleczka - do kupienia w aptece, ok. 5 zł) + żółtko
jajka. Wymieszać na talerzyku postawionym na miseczce z ciepłą wodą i
wcierać w skórę głowy np. szczoteczką do zębów (raczej miękką :) -
rozdzielać pasma, jak przy farbowaniu, i wcierać w te przedziałki. Po
wtarciu całości zawinąć głowę ręcznikiem, na to można jeszcze folią i np.
popodgrzewać suszarką albo posiedzieć w ciepłej kąpieli, chodzi o to, żeby
ten cały kompres był w miarę możliwości ciepły. Zostawić co najmniej na parę
godzin, a najlepiej na całą noc. I tak raz na tydzień co najmniej przez 3
miesiące.

Podobno efekty są rewelacyjne, wierzę pani Joannie, chociaż sama nie miałam
cierpliwości żeby te 3 miesiące wytrzymać.
Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-02-27 20:37:43

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> napisał w wiadomości
> Podobno efekty są rewelacyjne, wierzę pani Joannie, chociaż sama nie
miałam
> cierpliwości żeby te 3 miesiące wytrzymać.

Ja potwierdzam - stosowałam tę metodę będąc nastolatką, gdy moje żółtoblond
włosy były dość długie, ale pod wpływem nienoszenia czapki zimą zrobiły się
cienkie zniszczone.

Mieszałam dokładnie w takich proporcjach: 1 żółtko, 1 łyżka oleju
rycynowego, 10 kropli witaminy E w płynie, 10 kropli witaminy A w płynie.
Efekty były naprawdę świetne, włosy zrobiły się mocne, a skóra zdrowiutka,
jak trzeba. Dodam, ze zabieg nie jest uciązliwy i mozna sie do niego
przyzwyczaić - po nałożeniu nałozyc na głowę taką torbę foliową
jednorazówke, bo mozna związać rączki i koniecznie nałożyc ręcznik bo zimno
w głowę. No i rzeczywiście ze 3 godziny potrzymać na głowie, warto się
poświęcić.

pozdr

cherokee

1. Data: 2005-02-28 15:44:55

Od: "emilia" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <c...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
żółtoblond
> włosy były dość długie, ale pod wpływem nienoszenia czapki zimą zrobiły

hmm...a czy takie kuracje nie wyplywaja na zmiane koloru? czy ma tu
znaczenie czy wlosy sa farbowane czy tez nie?
pozdrawiam
emilia

1. Data: 2005-02-28 18:54:13

Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emilia" <e...@b...pl> napisał w wiadomości

> hmm...a czy takie kuracje nie wyplywaja na zmiane koloru? czy ma tu
> znaczenie czy wlosy sa farbowane czy tez nie?

Podobno - znowu za pania Chmielewska - naturalnie jasne włosy mogą stać się
ciemniejsze. Jak komuś zależy to te ciemniejsze wzmocnione może sobie wtedy
pofarbować :) A to, czy włosy są farbowane nie ma znaczenia, bo to jest
kuracja na cebulki.
Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-02-28 19:33:26

Od: "emilia" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wtedy
> pofarbować :) A to, czy włosy są farbowane nie ma znaczenia, bo to jest

No tak, ale wlasnie kombinuje:D jak naturalne sciemnieja to pol biedy, ale
jak farbowane?:> Szkoda mi ;)

pis,
emilia

1. Data: 2005-02-28 20:47:52

Od: "Magda" <n...@k...net.WYTNIJTO> szukaj wiadomości tego autora

> się
> wtedy
>
> No tak, ale wlasnie kombinuje:D jak naturalne sciemnieja to pol biedy, ale
> jak farbowane?:> Szkoda mi ;)

Nienienie :)
Ciemniejsze (bo mocniejsze) odrastają te nowe, więc najwyżej będziesz miała
ciemniejsze odrosty niż wcześniej. Natomiast na sam kolor tych, które już
masz pofarbowane, to IMHO nie powinno mieć wpływu. Zresztą w trakcie
trzymiesięcznej kuracji i tak musiałabyś chyba z raz położyć nową farbę?
Z drugiej strony, gdybym miała do wyboru: mieć mocniejsze włosy czy nie
stracić koloru farby na słabych, to wybrałabym to pierwsze :)

Pozdrawiam
Magda-

1. Data: 2005-02-28 21:22:48

Od: "emilia" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciemniejsze odrosty niż wcześniej. Natomiast na sam kolor tych, które już
> masz pofarbowane, to IMHO nie powinno mieć wpływu.

no wlasnie sama nie wiem...ja widze roznice w kolorze na swoich wlosach
kiedy uzyje innego szamponu niz zwykle:D a co dopiero..;) przyciemnienie to
maly miki, ale jakby mi wyszlo cos dziwnego to...oj...

> [...]
> Z drugiej strony, gdybym miała do wyboru: mieć mocniejsze włosy czy nie
> stracić koloru farby na słabych, to wybrałabym to pierwsze :)

no wiadomo :))) chyba poeksperymentuje, w ostatecznosci pomieszam farbe z
rycyna zeby wszyscy byli szczesliwi (rotfl).
A powaznie to dzieki za przepis ;-)

pozdrawiam cieplutko w ten sniezny wieczor....emilia

Vanilla Fields
balsam rozswietlajacy
Radical - Mgiełka
Czarne wlosy i pasemka