CILOXAN ??????????????

1. Data: 2005-02-25 11:13:55

Temat: CILOXAN ??????????????
Od: "Tomasz'patrick;Król" <p...@S...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam nastepujace pytanie , gdyz od okolo pol roku lecze sie na zapalenie
spojowek , juz lekarze mi podawali caly repertuar kropli i masci , ktore
maja dzialanie bakterjobojcze. Niestety bez skutku .Tydzien temu bylem juz
na drugim wymazie z worka spojowkowego , gdyz pierwszy nic nie wykazal ,
teraz jednak wyszlo mi iz jest to jakis gronkowiec , ktory jest wrazliwy na
neomycyne .Pani doktor mi przepisala kropelki , ktore juz kiedys bralem o
nazwie CILOXAN.Totez poszedlem sobie i kupilem w aptece , po przeczytaniu
ulotki zauwazylem iz nie maja one w skladzie neomycyny ? Czy ktos bylby w
stanie mi odpowiedziec czy te krople sa dobre ? przy bakteriach wrazliwych
na neomycyne , bo ja juz calkowicie zgupialem i nie wiem co robic . Dzieki z
gory za wszystkie odpowiedzi .

POzdrawiam TOmek ............