CLARITINE - czym zastapic (bez Rp) ?

1. Data: 2001-10-24 08:41:38

Temat: CLARITINE - czym zastapic (bez Rp) ?
Od: "sceptyk" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko wskazuje na to, ze musze przyjmowac Claritine niemalze non-stop z
uwagi na katar sezonowy i zmiany na twarzy. Ktory zamiennik (bez recepty) jest
najlepszy - Loratidine, Nalergine, Alleric czy cos innego ? Systematyczne
bieganie do lekarza po recepte jest nieco uciazliwe.
Zmiany uczuleniowe na twarzy niekiedy musze potraktowac elocomem, ale nie jest
to chyba najlepsze rozwiazanie. Czy mozna uzyc innego mniej "inwazyjnego"
(niesterydowego) kremu ?

sceptyk
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl
----- od 28.08 - nowa, lepsza wersja -----

2. Data: 2001-10-24 16:56:46

Temat: Re: CLARITINE - czym zastapic (bez Rp) ?
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sceptyk <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...
> [...]
jest
> to chyba najlepsze rozwiazanie. Czy mozna uzyc innego mniej "inwazyjnego"

Najdroższa jest Nalergine, ale wynika to z tego, że produkowany jest przez
producenta Claritine, w tym samym laboratorium. Natomiast co zrobisz, należy
do Twojej decyzji.
Ja zaufałam oryginałowi, ale tylko w nagłych wypadkach.
Na receptę jest po prostu taniej ze względu na ryczałt.
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

3. Data: 2001-10-24 20:24:30

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

sceptyk wrote:

> [...]
> to chyba najlepsze rozwiazanie. Czy mozna uzyc innego mniej "inwazyjnego"

LORATYDYNA - najtanszy generyk - na recepte za 30 tabletek kolo 14 zl

(mozna dwa opakowania wiec 60 tabletek na troche starczy - sklad identyczny co
Claritine tyle ze produkcji rodzimej GALENy)

W kraju pare firm to robi.

4. Data: 2001-10-24 20:39:04

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wojo <w...@s...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@s...pl...
> LORATYDYNA - najtanszy generyk - na recepte za 30 tabletek kolo 14 zl

Z tego co się orientuję to opakowania po 30 tabletek, wydawane są tylko na
receptę.
m a r g a r e t k a

5. Data: 2001-10-24 22:00:59

Od: wojo <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

margaretka wrote:

> [...]
> napisał:3...@s...pl...
>
> Z tego co się orientuję to opakowania po 30 tabletek, wydawane są tylko na

Chyba napisalem ;)

Bez to na ogol inna nazwa (zakaz reklamy lekow wpisanych do rejestru?)
i chyba 7-10 tabletek
Tak napomknolem ze warto udac sie po ta recepte bo sporo taniej i nie ma co
kasie chorych odpuszczac ;) a biorac np 60 tabletek to czesto u lekarza sie
nie pojawimy

6. Data: 2001-11-05 18:40:11

Temat: Odp: CLARITINE - czym zastapic (bez Rp) ?
Od: "iwona" <i...@p...tgory.pik-net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sceptyk <s...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@p...pl...
[...]
> [...]
jest
> to chyba najlepsze rozwiazanie. Czy mozna uzyc innego mniej "inwazyjnego"

Z niesterydowych smarowideł: firma SVR: Topialyse - mleczko z ogórecznikiem
lekarskim, Xerial -emulsja z mocznikiem - różna zawartaość 3, 10, 50, ja
stosuję 10 i jest ok (jeśli zmiany są zaostrzone - ostrożnie, lepiej jednak
stosować po terapii sterydowej), krem Linola, krem Oilatum, krem Trixera
(firma Aveene), Toleriane (krem, mleczko firma La Roche Posay).

Pozdrowienia
Iwona

cukrzyca - 1048 (czego?)
problem z soczewkami kontaktowymi
potrzebna diagnoza.
Tussipect
PILNE: Fortrans i Enema przed kolonoskopia