CLONAZEPAM

1. Data: 2001-10-28 18:21:56

Temat: CLONAZEPAM
Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od 2 lat biore Clonazepam - najpierw zasypialem po 0,5 mg a teraz juz
doszedlem do 2,5 zeby zasnac po 1h.
Czy to nie jest szkodliwe na jakies funkcje zyciowe...... tak pytam
Kiedys po przeszczepie szpiku bralem przez rok Bunondol - i dobrze mi z tym
bylo bo mialem
GvHD a mnie cholernie bolalo i mowili mi lekarze
ze sie nie odzwyczaje - ktoregos pieknego dnia po prostu go odstawilem i juz
Co z Clonazepamem - przeciez to nie lek-narkotyk tak jak Bunondol, czy
Dolargan - przykladowo.
A nie moge zasnac - z kolei Dormicum jest strasznie drogie - no i mowiac
szczerze tez tak na mnie juz nie dziala :(((((
NIE MOGE SPAC!!!!!!!!!!
POMOCY! Co radzicie????

Oprocz tego biore - ale to juz musze - Sandinum (Cuclosporyne) NEORALa, i
Sterydy w malych ilosciach..... ENCORTON - ale tak
jak pisze - musze bo najchetniej to w pierwszej kolejnosci bym To Gowno
odstawil!!!!!!!

LadyRed
===================
l...@p...ats.pl

2. Data: 2001-10-29 18:16:03

Temat: Re: CLONAZEPAM
Od: s...@i...pl (SKooBi) szukaj wiadomości tego autora

LadyRed powiada: <l...@p...ats.pl, 19:21, niedziela 28paź2001>

> [...]
> A nie moge zasnac - z kolei Dormicum jest strasznie drogie - no i mowiac
> szczerze tez tak na mnie juz nie dziala :(((((

ale poco musisz spac ja nie rozumiem mi jak sie zdarza nie zasnac cala
noc to poprostu leze na lozku nieruchomo jakbym spal, to nieruchomo
jest warzne wo wtedy sie wypoczywa, z zamkniętymi oczami i cos mysle i
wystarczy, a kto powiedzial ze musimy w nocy spac ?

------------------------------------
Prawdy i mity o kobiecym orgazmie.
http://polki.interia.pl/seks/erotyka

3. Data: 2001-10-29 19:01:52

Od: "LadyRed" <l...@p...ats.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SKooBi" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jest warzne wo wtedy sie wypoczywa, z zamkniętymi oczami i cos mysle i
> wystarczy, a kto powiedzial ze musimy w nocy spac ?

Pewnie - Spox
dzieki

Zapach z ust ?
Mocne pocenie sie