« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2007-11-18 13:40:03
Temat: CO MAM ZROBIC?Oddalem odkurzacz Electroluxa na gwaracji przez EURO do naprawy 20.10.07 do tej
pory nisza, jak dzwonie do Euro to mowia ze jest caly czas w naprawie.
Jakie mi prawa przysluguja?
Wiem ze termin naprawy w serwisie jest 14 dni roboczych a przez sklep jezeli to
on jest posrednikiem miedzy klientem a serwisem. Wedlug mnie to termin naprawy
sie juz skonczyl i przysluguje mi zwot gotowki albo wymiana towaru.
Co wy o tym sadzicie co mam zrobic i jakie ma uzyc argumenty/podstawy prawne do
wyegzekwowania swoich praw.
Chyba wiecie jak to jest jak sie nie odkurza 3 tygodnie. A odkurzacza nowego nie
kupie i pozyczyc nie mam od kogo.
K
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2007-11-18 13:54:40
Temat: Re: CO MAM ZROBIC?Krzysztof napisał(a):
> Jakie mi prawa przysluguja?
[cut]
> Co wy o tym sadzicie co mam zrobic i jakie ma uzyc argumenty/podstawy prawne do
> wyegzekwowania swoich praw.
http://e-konsument.pl/rzecznik.htm
--
To już koniec baby, skończyło się love story,
Jestem już zmęczony, wracam dziś do żony,
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2007-11-18 15:47:36
Temat: Re: CO MAM ZROBIC?Krzysztof pisze:
> Oddalem odkurzacz Electroluxa na gwaracji przez EURO do naprawy 20.10.07 do tej
> pory nisza, jak dzwonie do Euro to mowia ze jest caly czas w naprawie.
>
> Jakie mi prawa przysluguja?
W karcie gwarancyjnej masz opisane wszystkie prawa.
--
Filip.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2007-11-18 20:09:27
Temat: Re: CO MAM ZROBIC?
>
> W karcie gwarancyjnej masz opisane wszystkie prawa.
Tak, tylko pewnie oddał razem z odkurzaczem...
Tequila
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2007-11-18 20:22:58
Temat: Re: CO MAM ZROBIC?Cytuję za gwarancją:
"2. Ujawniona wada zostanie usunięta na koszt gwaranta w ciągu 14 dni od
daty zgłoszenia uszkodzenia do autoryzowanego punktu serwisowego Electrolux
Poland.
3. W wyjątkowych przypadkach tj. konieczności sprowadzenia części
zamiennych od producenta, termin naprawy może zostać wydłużony do 30 dni."
Znaczy sie ni mniej ni więcej, tylko kiedy sklep dostarczyl przedmiot do
serwisu.
P.
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2007-11-19 16:31:28
Temat: Re: CO MAM ZROBIC?Są dwie drogi:
Pierwsza to karta gwarancyjna, którą napisał producent i korzystając z
niej godzisz się na to co jest tam napisane (czyli np. naprawa 30 dni
roboczych),
druga to niezgodność towaru z umową (paragon, faktura) i to już reguluje
prawo. Więcej na stronach Federacji Konsumentów lub u Powiatowego
Rzecznika Praw Konsumentów.
Pdr. Mariusz
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
« poprzedni wątek | następny wątek » |