CO ROBIĆ ? Desperado prosi o pomoc.

1. Data: 2002-11-26 18:53:34

Temat: CO ROBIĆ ? Desperado prosi o pomoc.
Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Problem nietypowy i rzadki. Mezczyzna, lat 34. Od 9-ciu miesiecy:

- napadowe silne zmeczenia,
- ogolne, ciagle poczucie przemeczenia,
- napadowa potliwosc,
- nietypowe bole glowy,
- czeste uczucia goraczki, przy normalnej temperaturze ciala.
- sporadyczne parzace bole miesni rak,
- sporadyczne bole lub sztywnosc miesni szyi i barkow.
- przez ostatni miesiac bolace gardlo, bez oznakow stanu zapalnego,
- sen nie przynosi odpoczynku,
- wahania temperatury (glownie obnizona),
- brak jakiejkolwiek kondycji,
- okresowe dusznosci oraz bole zamostkowe,
- dolegliwosci gastryczne (odbijanie, nawet na czczo oraz rekluks),
- czesto suchosc w ustach oraz zly smak,
- pojawiajacy sie nalot na jezyku przy prawidlowym wymazie,
- okresy ogolnej poprawy, jak i gwaltownych pogorszen.
- prosciej odpowiedziec: "czuje sie dobrze" niz wymieniac dolegliwosci,
- odpowiedzi lekarzy: "przykro mi, nie wiem jak pomoc".

Wykonano wiele badan i testow - nie wykryto anomali. Zasiegnieto konsultacji
wielu lekarzy, roznych specjalnosci. Wszystko zaczelo sie od infekcji wirusowej
o dosc ciezkim przebiegu, nie pasujacej ani do przeziebienia, ani do grypy.
Prosba o pomoc w dotarciu do doswiadczonego lekarza, najchetniej w Warszawie,
ktory zechcialby dokonac analizy przypadku i przynajmiej cos zasugerowac.

Zdesperowany Desperado.

2. Data: 2002-11-26 19:02:08

Temat: Re: CO ROBIĆ ? Desperado prosi o pomoc.
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> Zdesperowany Desperado.
Mam pytanie: czy desperat brał duze dawki antybiotyków,
szczególnie penicyliny ?
jfk

3. Data: 2002-11-26 19:06:37

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> szczególnie penicyliny ?
> jfk

Jedynie na poczatku infekcji, ktora dala temu poczatek, 9 miesiecy temu, przez
10 dni byl brany Zinatt. Zadnego innego, konkretnego leczenia nie bylo, oprocz
preparatow witaminowych i innych wzmacniajacych - powszechnie dostepnych.

4. Data: 2002-11-26 20:27:51

Od: Maciej Egemeier <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

z...@o...pl wrote in

> [...]
> leczenia nie bylo, oprocz preparatow witaminowych i innych
> wzmacniajacych - powszechnie dostepnych.

Sugestia laika:
A moze to mykoplazma. Ta choroba wywoluje chroniczne zmeczenie.
http://www.republika.pl/mykoplazma/

To by bylo na tyle.

Maciej Egermeier

5. Data: 2002-11-26 20:38:50

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Choc w wojnie w Zatoce Perskiej nie bralem udzialu, dziekuje. Jest to kolejna
strona, ktora przeczytalem, jako pacjent, ktorego okolicznosci zmuszaja do
pogłebienia wiedzy medycznej.

6. Data: 2002-11-26 21:13:58

Od: "Adaś" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

3/4 tych objawów było u mie w wyniku silnej depresji i stanów nerwowych
spowodowanych stresami i straciami w pracy.

Adaś

7. Data: 2002-11-26 22:00:33

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Trudny przypadek, ale chyba nie beznadziejny ;-). W międzyczasie polecam kupić
sobie (przez Internet) wspaniałą książeczkę: "Przewlekłe zmęczenie", dr med.
Harold Markus.

Pozdrawiam, andrzej

8. Data: 2002-11-26 22:28:45

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zrób sobie jeszcze testy na AIDS może.

9. Data: 2002-11-26 22:29:04

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
kupić
> sobie (przez Internet) wspaniałą książeczkę: "Przewlekłe zmęczenie", dr med.

Dziekuje, bede bogatszy o dodatkowa wiedze. Jednak, wolalbym poczytac cos piora
polskich lekarzy, wtedy wiedzialbym do kogo sie udac, a tak ?

10. Data: 2002-11-26 22:30:52

Od: z...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> 3/4 tych objawów było u mie w wyniku silnej depresji i stanów nerwowych
> spowodowanych stresami i straciami w pracy.

Rowniez podejrzewam cos takiego (z braku innych wytlumaczen), jednak, czy w
moze to trwac az tak dlugo ???? Zaczynam wariowac.

DIAPREL sprzedam - tanio
jakie szanse?
cos z nosem
Czy to może być gronkowiec?