[CROSS] Jak przełamać obrzydzenie?

11. Data: 2008-03-26 09:22:17

Temat: Re: [CROSS] Jak przełamać obrzydzenie?
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym odkaziła szynę i żonę w mikrofalówce...... M.

12. Data: 2008-03-26 09:30:10

Temat: Re: Jak przełamać obrzydzenie?
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Mar, 16:41, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> Miesiąc wstrzemieźliwości seksualnej i po obrzydzeniu nie będzie śladu...

może włożyć nos w jej cipkę, kazać ścisnąć głowę mocno nogami i
poprosić: puść bączka...

13. Data: 2008-03-26 10:34:34

Od: w...@o...eu szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak zauważyła, że coś nie gra. Doszło nawet do tego iż zasugerowała, że mam
> kochankę.
> Wiem że to irracjonalne, ale się cholernie brzydzę, niezależnie od tego, czy
> żona szynę nosi, czy nie. Jak się przemóc? Czy poinformowanie ślubnej, że
> jej nakładka na zęby leżała w kupie, może coś zmienić? Odblokuje mnie, czy
> pogorszy sprawę?
>
> Pozdrawiam,
>
> Koziołek
> Radzę załatwić nową szynę, idealnie taką samą i podmienić albo celowo
zniszczyć ją przez "przypadek".Żona będzie musiała zrobić nową, to zadziała -
głowa do góry!
jerycho3

14. Data: 2008-03-26 11:06:43

Temat: Sugestia (Jak przełamać obrzydzenie?)(was: [CROSS] Jak przełamać obrzydzenie?)
Od: Ikselka <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Obserwuję Wasze rosnące (o zgrozo) zainteresowanie tematem tej durnej
podpuchy.
Proponuję ogłosić ten wątek Wątkiem Dziesięciolecia.

Skaju, podrzuć im coś, jesteś jednak lepszy, niż myślałam.
Jednak.

15. Data: 2008-03-26 11:17:21

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miesiąc wstrzemieźliwości seksualnej i po objawach nie będzie śladu...

16. Data: 2008-03-26 12:56:52

Od: "Michał" <m...@z...o.adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dobra, na 99% to prowokacja ale jeżeli nie to trzeba jasno powiedzieć, że
jesteś zwykłym śmierdzącym tchórzem, takim najgorszym przykładem trzęsidupy,
pożałowania godnym. Trzeba było po męsku żonie powiedzieć co się stało ale
jaj brakuje w portkach, łatwiej ją okłamać i naigrywać się na usenecie.
Podejrzewam że normalna kobieta by to zrozumiała i przyjęła przeprosiny
(cały czas mówię o poinformowaniu o fakcie przed założeniem tego na zęby) a
normalny facet by wszystko powiedział, przeprosił i kupił nowe. Tylko ciul
który boi się własnego cienia postępuje tak jak ty. Najwyżej byś dostał w
papę ale tego to pewnie tak się boisz, że wolisz żeby twoja własna żona
żarła twoje gówno fajtłapo.
LOL!

17. Data: 2008-03-26 20:56:44

Od: "moon" <s...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista wrote:

a ty czemu się podszywasz, małpko?
masz za małego kutasa?

moon

18. Data: 2008-03-29 01:26:04

Od: "Himera" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Koziolek <d...@X...pl> napisał(a):

> [...]
> założyła, zacząłem się brzydzić jej pocałunków i oddechu - do tego stopnia,
> że nie daję się jej całować i nie patrzę w oczy.

Jak nic zrzyna z Sainfield'a

wywiad z o. Maciejem Ziębą
o czym to jest waszym zdaniem?
to może być przełom
Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie
Re: Ojciec przy porodzie myśli o rozwodzie