[CROSS POST] Kino 3D

11. Data: 2010-08-11 08:20:21

Temat: Re: [CROSS POST] Kino 3D
Od: Koziołek <d...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa napisał:
> (ciach!)

Z racji tego, że nie pierwszy raz gryziesz mnie po pośladach, postaram się
coś Ci wytłumaczyć. Otóż nie wszystkie moje posty powstają dla zwykłej
radości jątrzenia i trollowania. Owszem, są takie, ale część jest owocem
pewnych przemyśleń i dyskusji w gronie znajomych. Np. wczoraj rozmawialiśmy
z kolegą na temat Avatara 3D, na seansie którego jego żona przez pierwsze
pół godziny walczyła z nudnościami, wchodzącej telewizji trójwymiarowej i
ewentualnych zdrowotnych problemach wynikających z tej technologii.
Zaciekawiony problemem wyguglalem taki artykuł:
http://tech.wp.pl/kat,1009789,title,Jak-bardzo-niebe
zpieczna-jest-telewizja-3D,wid,12209432,wiadomosc.ht
ml?ticaid=1aaf2
Ponieważ wiadomo, że media kłamią a dziennikarze szukają sensacji, zadałem
pytanie zaadresowane na pl.sci.medycyna.
Drugie pytanie - pod adresem prawników - to hipotetyczna sytuacja
odpowiedzialności kina. W końcu nie robią Ci badań ani nie wymagają
zaświadczenia od lekarza że możesz chodzić na filmy w trójwymiarze. A że
pytam w taki, a nie inny sposób? Cóż, od tego jestem Koziołkiem ;)
Jeżeli nie odpowiada Ci forma - nie czytaj. Wrzuć do kaefa. Nie zmieniam
tożsamości, nie obrażę się.

Pozdr.,

Koziołek

12. Data: 2010-08-11 09:17:51

Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Lawa wrote:

> Oryginalny matołek? ;->

Nie jest taki zły, ja jego posty traktuję jako rozrywkę.
Nawet składnie pisze, czasem mu się uda coś celnie zobaczyć, ale
niestety czasem takie bzdury na siłę wypuszcza.
Przyjmuję to z prawniczym "dobrodziejstwem inwentarza", tzn. jak mu
zbytnio poziom spadnie to KF działa ;-)

Swoją drogą - zabawne jak taki termin ma potoczne znaczenie przeciwne
do prawniczego.
Większość ludzi używa go w sensie "jak się coś wybrało, to trzeba się
ze złymi konsekwencjami/elementami pogodzić"...

--
Pozdro
Massai

13. Data: 2010-08-11 12:10:12

Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> wrote in message

> Oj, nie w kinie Moskwa (nie było przystosowane) tylko pewnie w kinie OKA
> blisko PL. Bankowego.

Masz mnie! Oczywiscie, ze w OKA:)))
Dzieki za przypomnienie:)

14. Data: 2010-08-11 17:00:23

Temat: Re: Kino 3D
Od: Rowerex <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Sie, 22:41, Koziołek <d...@x...pl> wrote:

> Wybrałem się ostatnio do kina na film 3d.

Najlepiej ogląda się 3D będąc nawalonym w 4D

;-)

Pozdr-
-Rowerex

15. Data: 2010-08-12 11:30:12

Od: Szymon von Ulezalka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Aug 10, 11:35 pm, "pmlb" <b...@d...pl> wrote:

> Przypomniales mi... Ja pierwszy film 3D pelnometrazowy widzialem w kinie
> Moskwa (nieistniejace juz) w Warszawie.
> Byla to jakas stara basn rosyjska - film oczywiscie produkcji ZSRR;)
> Z latajacymi strzalami konnymi szarzami itp.
> A pierwsze obrazy 3D to znacznie wczesniej byly takie obrazki w roznych
> miesiecznikach jak "swiat nauki" czy cos w tym stylu, byly do tego dolaczone
> okularny czerwono-niebieskie;) Pamietam, ze te obrazki to glownie figury jak
> stozki, kule, piramidy - to bylo przezycie:) i pomyslec, ze to bylo przed
> [...]

kurde, nigdy nic nie widzialem (tj. nic 3d) przez te okulary. i zawsze
mnie glowa bolala :/
dzieki bogu za to, ze technika sie do przodu przesunela :P

16. Data: 2010-08-12 12:23:13

Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

(12.08.2010 13:30), Szymon von Ulezalka wrote:
[...]
> kurde, nigdy nic nie widzialem (tj. nic 3d) przez te okulary. i zawsze
> mnie glowa bolala :/

Może odwrotnie zakładałeś okulary, albo przekręcałeś głowę. Ja byłem tam
gdzieś w roku 85/86 i 3d widziałem.

p. m.

17. Data: 2010-08-12 14:39:51

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-08-12 14:23, mvoicem pisze:
> (12.08.2010 13:30), Szymon von Ulezalka wrote:
> [...]
>
> Może odwrotnie zakładałeś okulary, albo przekręcałeś głowę. Ja byłem tam
> gdzieś w roku 85/86 i 3d widziałem.

Ja kiedyś oglądałam w telewizji niemiecki programik Tuti Frutti na
RLL-u, bo był trójwymiarowy. Nie pamiętam, czy był parę razy w tygodniu
czy raz na tydzień.

--
animka

18. Data: 2010-08-12 15:30:24

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ws.atman.pl
*Animka* napisał(-a):

> Ja kiedyś oglądałam w telewizji niemiecki programik Tuti Frutti na
> RLL-u, bo był trójwymiarowy. Nie pamiętam, czy był parę razy w
> tygodniu
> czy raz na tydzień.

To był RTL jesli chodzi o ścisłość. Pamiętam go. Ta trójwymiarowość to
było takie same qui pro quo jak w swoim czasie pokazywano w naszej tv,
czyli _ruchomy_ (ważne) obraz ogladany przez dwubarwne okulary. W swoim
czasie w kinach z wykorzystaniem tej "technologii" wyświetlano którąś
część Koszmaru z ulicy Wiązów. W okularach, czy bez, obraz był równie
płaski. IMAX jest chyba tutaj póki co niedościgniony.

--
Big Jack
////// GG: 660675

19. Data: 2010-08-12 15:36:31

Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

(12.08.2010 17:30), Big Jack wrote:
> [...]
> czasie w kinach z wykorzystaniem tej "technologii" wyświetlano którąś
> część Koszmaru z ulicy Wiązów. W okularach, czy bez, obraz był równie

E, no bez przesady. KzuW był w okularach całkiem trójwymiarowy, tylko
bez kolorów oczywiście.

p. m.

20. Data: 2010-08-12 16:16:18

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
5...@n...neostrada.pl
*mvoicem* napisał(-a):

> E, no bez przesady. KzuW był w okularach całkiem trójwymiarowy, tylko
> bez kolorów oczywiście.

To my mamy chyba inne wymagania, wyobrażenia i doświadczenia dotyczące
3D. A Freddy to tylko kawałek był w tym 3D. Sygnał do założenia ekularów
padał z ekranu w sposób bardzo czytelny. Kto o tym nie wiedział (tak jak
ja) to niepotrzebnie siedział w nich cały film.

--
Big Jack
////// GG: 660675

Przegladarka zdjec RTG DICOM - co polecicie?
Ból w gardle - niezagojona rana/st. zapalny
Co sądzicie o tym
Viofor
aquamid